kan je dat liedjes van een xbox game op hard disk zetten.zoals het game tony hawk pro skater 4. en hoe doeje dat.
hmm dat wou ik ook een keer doen, met een liedje uit Amped dan, toen ben ik maar gaan googlen en zo kwam ik op een site met de namen van alle liedjes die in Amped zaten. Zo, dan naar kazaa, liedje vinden en dan op CD-RW zetten en op xbox spelen zo heb ik het gedaan, ook al weet ik niet of de liedjes van THPS ook zo makkelijk te vinden zijn
en gewoon een liedje afhalen van kazaa en dan op cd rw zetten en dan.wat moet je dan precies doen met je xbox.ik heb alle 32 liedjes van thps ip kazaa staan.
nee, toch het is volgens mij niet mogelijk om muziek van een game op je hardeschijf van je Box te zetten
en hoe kan je dat dan selecteren zonder een cd in te voeren als je dat gekopieerd hebt.of moet daar een cd in.
Dit kan helemaal niet. De xbox kan helemaal geen gebrande cd's lezen, aleen orginele cd's. Ik heb het zelf heel vaak geprobeert (bij mijn vriend godsend) maar het kan gewoonweg niet.
Ik ben zo gelukkig dat mijn xbox wel alle gekopierde cd's herkent hoe dat komt weet ik ook niet? Was al vanaf het begin