1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lievelings level (moment) uit een game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 jul 2007.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813


    Epic. _O_
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    De mooiste momenten uit een game.

    Zelda - Ocarina of Time gaf mij regelmatig kippenvel. Van begin tot eind. Zora's Domain met de muziek was heel indrukwekkend. Het laatste gevecht tegen Ganon. Voor het eerst volwassen link worden. Dat zijn echt de momenten die mij altijd bij blijven.

    Verder vond ik ook Majora's Mask zeer indrukwekkend. De muziek was echt geweldig in die game.

    Van de huidige generatie vond ik met name Alan Wake zeer indrukwekkend.
     
  3. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3


    Niet echt 1 speciaal moment in de game maar Freedom Fighters vond ik tof!, ik denk echt dat ik een van de weinige ben maar dit was voor mij een geweldige ervaring :9
    jammer dat er nooit een deel 2 is gekomen :'-(
     
  4. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Oblivion: voor het eerst buiten komen en merken dat de hele wereld daadwerkelijk aan je voeten ligt!

    Tomb Raider: T-rex!!!

    Castlevania SotN: erachter komen dat er nóg een kasteel is.

    Bioshock: Arcadia level, zo mooi!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die game was vet! Inderdaad, jammer dat er tot dusver nog geen deel 2 is verschenen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deadly Premonition. Heavy spoilers, dus als je de game ooit nog wilt spelen, DO NOT WATCH.
    [SPOILER1]1.
    De dood van Thomas 8)
    @ ~30
    http://www.giantbomb.com/endurance-run-deadly-premonition-part-vj-34/17-2510/

    2.
    De dood van Emily. :'-(
    @ ~46
    http://www.giantbomb.com/endurance-run-deadly-premonition-part-vj-37/17-2531/

    Zal natuurlijk minder impact hebben als je alleen dat stuk bekijkt, maar na een ER van vele uren was ik wel sad. =([/SPOILER1]

    En Persona 4. Wederom heavy spoilers

    [SPOILER1]Dood van
    [​IMG]

    Of
    http://www.giantbomb.com/endurance-run-persona-4-part-130/17-1185/
    Vanaf ~24

    Dit gebeurt richting het laatste van de game. En die game is 100+ uur, dus ik heb alle tijd gehad om me te hechten aan de personages. Dus...ja, ik was sad. :+[/SPOILER1]
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe dan deze, die is tenminste episch :thumbs:

    [yt]yKuSwoRhHOc[/yt]
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Mass Effect 2 het einde , dat is echt episch en zo mooi. Volgende dag gelijk dat stukje overnieuw gedaan \o/
     
  9. Seh

    Seh Guest

    [yt]-X6YH04vj8I[/yt]
    Deze intro van Fifa 2006._O_
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste x met Call of Duty op de eerste Xbox online!Op een console op mijn TV tegen andere gamers knallen.Op PC de eerste x online Medal of Honor.
    Verders de avonden (die nacht werden )International Pro evolution soccer op de Playstation one met vrienden spelen.
     
  11. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik in 2006 mijn Xbox 360 had gekocht, kreeg ik daar G.R.A.W. bij. Zodra m'n pa en ik hadden uitgevonden hoe je een Xbox op Wi-Fi moest aansluiten ging ik daarna meteen online. God, wat was dat geweldig! Gewoon het feit dat je tegen andere spelers, waar dan ook in de wereld, online speelt! _O_

    Ook de allereerste keer dat ik Halo: Combat Evolved speelde op de PC. Nog steeds voel ik die nostalgie als ik het filmpje in het begin (crash met je team etc.) zie of als ik het gewoon weer speel!
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  12. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1

    http://www.youtube.com/watch?v=J0T2QqXw2mA
    Het klinkt misschien dom
    maar dit was het eerste spel waarvan ik me kan herinneren dat ik hem gekocht heb.
    ik was behoorlijk jong en mijn vader had hem voor mij geinstalleerd. En toen mocht ik voor het eerst in mijn leven nog om 11 uur s'avonds gamen !!

    Ik hoop dat ik me dit altijd kan blijven herinneren
     
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil 1. Bijna de hele game...
    Tomb Raider 2 in Venetie en vooral de laatste level.
    Golden eye op de 64 met z'n 4 spelen tegen elkaar!!
    Twisted Metal 1 op de ps1. Het vrij rond rijden etc...
    Teamfortress classic op de PC en dan de clanmatches!! Spannende potjes!

    Paar momenten die mij zo te binnen schiet.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat zijn niet echt momenten ;)

    ik heb er zelf echt zoveel!

    - eerst collosus van shadow of the collossus
    - de eindscene van mgs 2
    - de eerste grote cutscene van persona 3
    - de cutscene van FFIX in dat dorp dat alles versteent
    - de eerste keer dat ik call of duty 2 opstarte op mijn net nieuwe 360, wow wat een graphics

    mijn allerbijzonderste is echt een hele vage overigens, ik denk dat ik hiermee wel de meest bijzondere omschrijving heb. 1 probleem, ik weet het spel niet meer

    ik had toen een ps1 en speelde daar 1 of andere maffe 2d fighter echt helemaal kapot op. Langste combo wat ik daar ooit mee had: 8

    echter nu was de setting wat anders: mijn vriendin lag te bevallen terwijl ik het spel speelde :+ Verder niet heel raar want we waren gewoon thuis, iets van 6 uur onderweg en mijn vader en moeder waren er en de moeder van mijn vriendin (dit was 1998). De slaapkamer was wat vol (we wisselden af wie bij haar zat) dus ik ging even gamen.

    Ik start het spel op en tegen het einde van de eerste ronde doet mijn mannetje echt de meest gestoorde combo ooit, een string van attacks van hier tot en met Tokio en ik kwam uiteindelijk op 60 hits ofzo. Ik zat met mijn bek open van verbazing te kijken naar mijn scherm 'wtf just happenen!?!' Maar goed het was verder niet echt het moment om dat te bespreken oid. Wat het juist mijn memorabele game-moment ooit maakte :cool:

    zo'n 8 uur later werd ik de trotse vader van een zoon en ja daar was ik gewoon bij (even de flauwe grappen voor zijn). Een navelstreng doorknippen is trouwens ook een bizar moment maar heeft weer minder met gamen te maken O-)
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo: Combat Evolved -> Assault on the control room @ Co-op @ Legendary _O_
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Einde van Gta IV, 1e game die ik uitspeelde op de xbox.
     
  17. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Het moment in Arkham Asylum wanneer je denkt dat je console vastloopt :+

    Of in Bioshock bij die duikboot dat je atlas moest gaan helpen :thumbs:
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je hebt gelijk. Zijn niet echt momenten, maar meer mooie herinneringen aan mijn gameverleden ;)
     
  19. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    holy shit, doe mij ook zo'n vrouw:thumbs: Dat had ik toch echt niet hoeven proberen bij mij thuis, of het moest direct met het afspreken van de weekendregeling gepaard gaan8)
    Maar goed beide bevallingen waren we met z'n tweeën (plus kraamhulp uiteraard) en beide bevallingen waren in zo'n 2 a 3 uurtjes voorbij.Respect dat je er ouders bij had, dat had ik echt niet getrokken. was zelf al gestresst genoeg....

    Anyway, ontopic. mijn mooie game-momenten (zijn vooral oud, net als ikzelf):

    • Turtles in Time op de SNES, voor het eerst een tegenstander door het beeld heen gooien.
    • Super Castlevania IV op de SNES, na het oversteken van de ophaalbrug als de muziek start_O_
    • A Link to the past: toen ik na het uitspelen van de light world werd getrakteerd op nog een bergje dark world dungeons.
    • Ocarina of time: wakker worden in de toekomst in een vernietigd Hyrule.
    • The Wind Waker: als je het zeil bemachtigt hebt en voor het eerst de zee op gaat.
    • Devil May Cry: eerste level spelen als eerste game op mijn nieuwe PS2_O_
    • Ninja Gaiden: de gerenderde scene waar je aan komt rennen om die chick te redden van executie en dan gestopt wordt door Alma die voor je neus transformeert. Die scene, die aanzwellende muziek, dat gevoel van Oooh Fuck ik ben zo de lul nu:b:
    • Ninja Gaiden: het per ongeluk ontdekken van de "on landing" techniek voor het ineens vergaren van alle rondslingerdende essence\o/
    • Halo: eerste keer halo MP spelen met vrienden via Xbconnect destijds
    • COD4: atoombom scene:eek:

    en nog veel meer waar ik nu even niet op kan komen.
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Herinneren jullie het level 'surface tension' nog in Half-life? Je had al aardig wat mariniers afgeschoten en nu moest je door een soort labyrint aan greppels heen, er stonden tanks en een hoop grunts die je rauw lusten maar aan hun teksten kon je horen dat de angst voor je ook al aardig begon te groeien. Door dat je van onderen door een aantal ventilatiegangen kwam (waar anders in half-life?) kon je de uitstekende AI nog verassen en krijg je een epische battle. Misschien ligt het aan de beleving van destijds maar voor mijn gevoel heb ik later nooit meer tegen een betere AI gespeeld als toen in die game.
     

Deel Deze Pagina