X-BOX live it's good to pay together........Live is short pay more So is het toch??????? X-box live is te duur... ik stap over op sony daar is het mischien slechter maar wel lekker gratuit
ja tis idd duur Om nou te zeggen dat Halo 2 zo lkkr online speelt Al die stats boeie my niezo (daar betaal je volgens my ook dat ze dat bijhouden) Al helemaal aso vind k dat je voor sommige content moet betalen
Totale onzin. Je moet je eens verdiepen in bij online mogelijkheden. Bij het Sony Netwerk kan vele malen minder dan bij Xbox L!ve. btw, hier zijn al meerdere threads over te vinden waar deze discussie wordt gevoerd. Maarre, zelf weten.
30 euro voor een heel jaar en daardoor krijg je dan veel meer speelplezier. Ik heb het er wel voor over. Hier zijn zowiezo al zat topics over. edit. elgee was eerder
Ik vind het heel leuk voor je dat je overstapt naar Sony online, succes. Verder snap ik niet echt wat je wil met deze thread, en hij is in mijn ogen ook vrij onzinnig. Tevens had je de Zoekfunctie even kunnen gebruiken. Dicht.