Hallo mensen. Vraag 1: Ik heb vandaag een Starter kit life gekocht voor mijn xbox Maar nu heb ik die x box nog niet die krijg ik pas met m'n verjaardag. Maar nu zag op de doos dat je een creditcard nodig heb. Maar ik heb geen creditcard heb ik nu een probleem. Vraag 2: (maar ik heb liever vraag 1 is er geen oplossing) Maar toen zat ik op me werk te praten met een baas van mij en die had wel een credit card en hij zei als je er echt niet uitkomt moet ik de x box maar ff meenemen en dan doet hij met zijn creditcard mijn account openen. maar wordt er dan na een jaar niks van zijn creditcard afgeschreven. en kan hij 2 keer een account openen met zijn creditcard omdat hij zelf ook al een account heb. wie kan mij hier mee helpen. Alvast bedankt
ga voor die baas van je, als ie automatisch wordt verlengt betaal je hem gewoon cash ofzo..tenminste als hij te vertrouwen is en ja hij kan meerdere accounts openen met 1 CC, 9-10 max geloof ik.
Er komt nooit een nieuwe betaalmethode. Dat prepaid gedoe komt volgens mij niet meer. Laat het maar lekker bij een CreditCard. Tenminste normale mensen online. Bij de PC en PS2 stikt het van de gekken.
beetje laat met je box te kopen he xbox2 komt er al aan maarja je kan ook gewoon zelf een creditcardje aanschaffen bij postbank hebben ze nu wel chille kaartjes
MasterChief doet even lekker bijdehand . Ik krijg binnenkort L!VE, en betaal me ouders gewoon de cash die ik verspil, simpel toch...
Je hoeft geen minimum inkomen te hebben, je moet 18 zijn, en op Havo/VWO zitten (van de Havo weet ik niet zeker maar kon wel volgens mij) of je moet een minimum loon hebben.. Ik werk zwart dus ik heb voor de bank geen inkomen, maar ik krijg toch een creditcard zodra ik 18 wordt met een limiet van €1500,- per maand.
ALs je een ANWB credit-card wilt hoef je geen minmum inkomen te hebben maar gewoon 18 jaar of ouder te zijn en lid zijn van de ANWB.
Dat van Havo/VWO slaat echt nergens op hoor. Je moet gewoon 18 jaar zijn. TIP: Bij ABN AMRO kan je met een studentenrekening vanaf 18 jaar gewoon een CC erbij doen. Een keer per maand worden de bedragen die je met je CC hebt gekocht van je studentenrekening afgeschreven. Het is een MasterCard kaart en er wordt GEEN rente gerekend. Voorbeeldje: Als ik op 4 juni 2004 een aankoop op internet doe van 120 euro... dan wordt er op 1 juli 2004 ook gewoon 120 euro van mijn rekening afgeschreven. Groot voordeel dacht ik zo, de meeste CC's en banken gebruiken gewoon flinke rente.
waar slaat dit nou op? dus je kan beter GEEN xbox kopen omdat er over 2 jaar AL een xbox2 is???en wat moet je dan in die tussentijd gaan doen?