ik ben de gelukkige eigenaar van n schitterende lightgun, die? "the house of the dead 3" tot n hilarische ervaring maakt ,maar zou toch leuk zijn als er eens iets nieuws zou verschijnen, heb wel 'ns wat rumours opgevangen over "Virtua Cop" , maar meer weet ik er nie van, heeft iemand info ?
time crisis 3 moet ook goed zijn, kort zoals de meeste gun games maar wel goed. niet te verwarren met dino crisis 3....
Dit is alles wat ik kon vinden, "virtua cop; release tba 2004", stond btw in dit forum al vermeld. ehhh wat heb je dan gevonden ?
Ik weet niks over die spelllen hierboven, maar wist je dat je Starky&Hutch ook met een lightgun kan spelen, 1 gaat dan in een auto rijden, gewoon met de controller, de andere gaat met die lightgun schieten... Hier de review van Starky & Hutch
Niet veel dus, alleen de bedoeling dat hij ergens in 2004 gereleased wordt. Mocht je niet tevreden zijn met reacties dan zou ik zeggen: Probeer zelf eens wat te zoeken!
Time Crisis 3 zal wel PS2 only worden als ie uit zou komen voor de xbox zou vet dope zijn haal ik gelijk een light gun
BC wordt ook lightgun compatible. Er is nog neit veel bekend vlgns mij was het iets met dinosaurussen
Ik vraag me af, werken die dingen ook wel goed, van afstand en accuraat? Op zich is het wel vet, in gamehallen zijn die dingen ook vaak het leukst.
Hee gasten, Heb sinds gister dus een lightgun, maar heb tot nu toe alleen house of dead 3 kunnen vinden die compatible is. Verder schijnen Starsky & Hutch en Silent Scope speelbaar te zijn met zo'n gun. Weet iemand nog andere spellen? BVD!