...is er iets mis met de site? Als ik gewoon naar www.xboxworld.nl ga, dan wordt ik naar een of andere admin-login site gestuurd... Ik zit hier nu wel, maar alleen omdat ik via Hotmail naar een PM ben gelinkt. Hebben meerdere mensen dat of ligt het aan mij? Ik hoop dat dit niet al te lang duurt... De banners e.d. doen het ook niet... Ik vraag me af wat er mis is. Hier kom ik dan: https://www.xboxworld.nl:19638/webhost/rollout [edit] Nu doet zelfs die site het niet meer!
Ik zie dat niemand reageert, dat kan natuurlijk ook niet. De hele site kan nu niet meer gevonden worden... Jezus ik schrik me rot... Heb je problemen met je server WouteR?? He, de site doet het weer!
Nee, er is net een server upgrade uitgevoerd waarin wat essentiele security lekken werden gedicht. Er zullen nog een paar upgrades volgen vanavond maar verder geen meer waarbij de site gedurende langere tijd down zal zijn, hoogstens 1 a 2 minuten.
ik kreeg iets heel anders of ik een ceritificaat wou gebruiken anders werkte de site niet heel vreemd kheb no geselecteerd en later nog eens geprobeerd nu weer wel in 1 keer
Ik weet niet of dit nog hier mee te maken heeft maar als ik wil zoeken op het forum krijg ik: Zoniet, moet er even naar gekeken worden...