[XOne] Lijst games Live?

Discussie in 'Games' gestart door Vieken, 12 feb 2003.

1. Vieken

Vieken BE

Leuk Bevonden:
    0
    Welke games zullen er allemaal beschikbaar zijn bij ons op 14 maart. Ik twijfel nl. nog ik het dan al ga aanschaffen. Ik wacht voornamelijk op SW Galaxies. Ik weet niet of de rest mij gaat kunnen bekoren. En er komen in die periode vele offline-toppers uit ook.

2. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Moto GP
    Whacked
    NFL 2K3
    NBA 2K3
    NHL 2K3
    Unreal Championship
    Mechassault
    NFL Fever 2003

dat zijn wel de meeste spellen die rond de launch beschikbaar zijn.

Star Wars galaxies komt misschien geen eens naar de xbox....... nog niet.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je vergeet 1 van de belangrijkste... Ghost Recon.

En Midtwon Madness 3, maar van die weet ik niet zeker dat ie uit is op 14 maart.

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    MM3 ==> 9 Mei. Of misschien een weekje later..

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    en raven shield dan? die overroeleert ghost recon volgez mij maar when komt ie?

6. Nfinity

Nfinity Veni Vidi Fragi

Leuk Bevonden:
    0
    Capcom VS SNK 2 EO

De enigste reden voor mij om live aan te schaffen en niet op men pctje te blijven twijfel btw nog of ik live koop maar als ik het doe ik het voor die game :)

-----
    Frags

7. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Maar Raven Shield is toch niet Millitary Commando style based?

8. dak125

dak125 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je maar geen zorgen over SW:Galaxies die komt gewoon naar de Xbox, op Teamxbox.com hebben ze een official response van Lucas Arts gehad over de geruchten dat ie niet naar de Xbox zou komen.

"Lucas Arts is working hard in these final weeks before the launch of Star Wars Galaxies:An Empire Divided for the PC to make the best game possible. Our intent is to develop versions of Star Wars Galaxies online series for XBOX LIVE and Playstation 2. However, specific release dates and details for the console versions of the massively multiplayer game are not yet available."

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Raven Shield is close combat, en komt in september oid

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    heeee??? september?? maart zou hij toch komen?? whaaaah kwor gek

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen ghost recon en nhl2k3 spreken mij aan, de rest is crap..

nightfire fifa2003 noem maar op, moeten ook komen.

m-X

12. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    lekker genuanceerd M a r i a X I !!

volgens mij zijn die spellen helemaal geen crap. Dus ik denk dat jij bedoelt dat JIJ ze crap VIND? NHL2K3 spreekt mij veel minder aan als NBA2K3, maar het zal toch best een vet spel zijn.. alleen niet voor mij.

13. Vieken

Vieken BE

Leuk Bevonden:
    0
    Voila, voorlopig spreekt er mij nog niet echt iets aan. Hopelijk komt Galaxies snel uit. Raven Shield zie ik ook wel zitten maar dat is nog lang wachten. Een goed voetbalspel zou ik wel nog zien zitten. Hopelijk fifa 2004.
    Ik denk dat ik toch nog een paar maanden ga wachten en mij bezighouden met de andere toppers.

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ok, je hebt gelukkig gelijk, het betrof hierboven ook mijn mening. Gelukkig mogen wij stervelingen deze zo nu en dan ventileren.

En nee, het zijn in normale thuis gameplay echt geen klote games ofzo, alleen op xboxlive zijn ze in mijn ogen niet aantrekkelijk.

deathrow, fifa 200*, nightfire, ghost recon lijken me daarentegen wel enorm tof om online te spelen.

m-X

Laatst bewerkt: 12 feb 2003
  15. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Fifa200* lijkt me ook geweldig. Mijn menig :)

ik kan niet over je mening gaan blaten, dus doe ik ook niet. Maar zelfs mensen die bepaalde spellen niet interessant vonden, vinden ze via Live ineens wel super. T'is toch het element spanning en de mogelijkheid om met elkaar te praten/trashtalken die het verschil kunnen maken. En natuurlijk menselijke tegenstanders wat veel leuker is als AI gestuurde models.

Zo lijkt bv NHL of Madden me ook best lachen via live, maar singleplayer boeien ze me niet..

16. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit wel op PSO te wachten. Als er binnenkort een vette game voor xbl komt vind ik het die wel. En unreal natuurlijk, maar die heb ik al.

17. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hiervan spreekt me alleen UC aan, alleen niet om daar alleen live voor te halen. Kwacht nog effe totdat True Fantasy Live Online komt, en hoe die zal zijn

18. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ghost recon vink vooralsnog nie zo bijzonder.... uc is klote... veel te hectisch en te onecht.... mechass is wreed! top-online spel... moto gp is leuk... lijkt me grappig online al zal ik over het algemeen vet weggeraced worden als ik nie hard ga oefenen.... nhl lijkt me leuk... whacked is nie leuk... football is nix voor mij... basketbal vink ook nie zo bijzonder.... hehe ennuh football en nhl zijn de enige diek nie heb trouwens

19. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van Battlefield1942? of Return to Castle Wolfenstein? Dat zijn games waar ik op wacht. Goede harde aktie, ideaal voor xboxlive! Thats the shit!
    }:]

20. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    jammer genoeg is de xbox er zelf niet geschikt voor }:]

Deel Deze Pagina