Eej, jaha nu wil ik jullie hulp ff, Ik zoek n lijst met werkende CDRs (die op de Xbox werken dus, niet allemaal namelijk )
Als er een bepaalde merk in die lijst staat wil het nog niet zeggen dat het ook werkt. Vanmiddag een TDK gebrand met Nero maar de Xbox accepteerde hem niet.
Goede tip koop een NASHUA 80Min CD-RW brand hem op 4x en hij werkt goet ik heb er nu all zo een 20x van die CD-RW en hij werkt perfect Krijg nouw wat ik type perfect Nederlands
Ik heb de 80min CD-R van Nashua geprobeerd en die werkt niet! Waar heb jij die CD-RW eigenlijk gehaald? Want die cd's doen het over het algemeen errug goed met mijn brander.
ja maar het ging juist om een cd-r. en niet om te zeuren maar helemaal perfect nederlands is het niet hoor: tip koop= kooptip goet=goed all=al 20x=klopt niet helemaal in die zin nouw=nou maar het gaat steeds beter hoor Ramin hou het vol.
Ramin.... Kan je nou echt geen zin typen zonder fouten? Ben je gewoon een zware dyslexie patient....of woon je nog maar net in Nederland?...