ik heb itunes gedownload voor men ipod en dat werkt goed etc geen problemen mee maar ik heb wel een probleem met limewire...als ik muziek download dan zet die dat in de lijst van limewire ( bij itunes) dat klopt ook, maar het enige wat ik met die nummers kan doen is afspelen/stoppen..voor de rest niks, ik kan de naam niet veranderen of ze verplaatsen naar bibliotheek..dus weet iemand hoe en wat? en dan heb ik nog een vraagje over iets anders, als ik bijvoorbeeld een icon van een bestand wil veranderen, hoe moet dat ( heb voordat ik deze pc kocht met apple gewerkt) dus kan iemand me helpen danke danke
Ik geloof dat ik je al eens antwoord heb gegeven in Dit topic. Dus beetje vreemd... Maar al met al hier nog een keer: Wil je namen van nummers veranderen (waarom eigenlijk?) dan moet je dit IN die download map van LimeWire doen. Dus voordat je ze in I-tunes zet. Een Icoon veranderen van een Map doe je door middel van je Rechtermuis knop en dan naar eigenschappen te gaan. Vervolgens "aanpassen" klikken, en voila daar staat " Verander afbeelding" of " verander Pictogram"... Hoop dat het je nu voor een deel lukt * Voortaan gewoon de vraag nog een keer in je Vorige topic stellen, mocht het antwoord niet duidelijk zijn...
ja maar niemand gaf meer een antwoord, maar oke de naam doe ik dan wel in limewire, maar ik kan ook niet de nummers verplaatsen van limewire mapje naar bibliotheek?!
Heb je al geprobeerd om via Windows de bestanden uit de map van Limewire te knippen en ze in de iTunes map te zetten? En dat je vanuit die map de bestanden in iTunes laat? Want van Limewire weet ik dat je de bestanden inderdaad alleen maar af kan spelen en stoppen. Vind het zelf ook geen fijn programma om mee te werken. Maar probeer dat eens!
o, dat zou misschien ook kunnen, maar vind het wel raar want met apple heb ik daar helemaal geen problemen mee gehad, kon ze gewoon op men ipod zette of verplaatse naar een andere map
Mjah, Limewire maakt volgens mij zelf een nieuwe Playlist aan in iTunes, maar daar kan je niets mee. Ik zou de bestanden echt uit je Limewire map wissen en in een andere folder doen. En dan via die folder de bestanden in iTunes laden. Dat moet werken!
Limewire maak geen playlist aan op iTunes maar op Media player. Als de downloads klaar zijn op Limewire dan selecteer ze sleep ze naar iTunes en ze staan er gewoon. Edit:\\ Open iTunes en sleet de geselecteerde nummers naar iTunes van wat jij doet met mappen heb ik nog nooit gedaan
Nee hoor, Limewire maakt wel degelijk een playlist aan in iTunes. Ik heb die van mijn zusje al heel wat keren in mijn iTunes gezien. En ook als ik ze beide aan heb staan. Alleen kan je er niets mee dan behalve afspelen.
hmm dat met dat muziek schuiven naar itunes werkt niet echt goed, ik heb itunes en limewire gedeinstaleerd, instaleer morgen denk ik maar opnieuw, want weet iemand een ander download programma inplaats van limewire, waardoor ik op itunes gewoon die nummers kan verplaatsen of veranderen?
Als je nummers van Limewire erop wilt zetten ga je naar je muziek lijst in mijn documenten en sleep je die nummers naar bibliotheek. Vervolgens van de bibliotheek naar Ipod van jouw naam. Zo zet je er nummers op, is dit wat je bedoelt?
Limewire is een programma waarmee je muziek en andere zaken illegaal download, aangezien het praten over illegale zaken niet toegestaan is op dit forum, gaat deze thread dicht. Daarnaast heeft deze thread weinig te maken met overige consoles en pc gaming. Tevens is het ook niet nodig om dit te vragen / te bespreken in 2 topics die je hierover hebt aangemaakt. Daarom gaan alle 2 de topics dicht.