Er moet een limiet komen voor topics. Sommigen worden erg lang 5 pagina 's. Ik zou graag een limiet willen stellen van 3 pagina's. Wat vinden jullie redelijk?
Wat een onzin type jij toch, je bent nog erger dan ik! Vaak als topics lang zijn komt dat doordat mensen wat te vertellen hebben. Soms is het ook gezellig. Je hoeft het niet te lezen, dat moet je alleen doen als je dat leuk vind. Wat een logica komt er weer uit mij. Buiten dat kom ik meestal pas los na een paginaatje of 3/4
idd.. en nu het s'avonds ook gewoon druk is ophet forum gebeurd het wel eens dat een topic binnen een uur al aan de 3 paginas zit.. Als een topic echt nergens meer overgaat wordt die gewoon gesloten, maar we hebben bijvoorbeeld ergens van de zomer een topic gehad van Kobold (zijn eerste ), over hoe de Amerikaanse Xbox aan te sluiten is op het nederlandse net enzo.. zeer informatief topic van een pagina of bijna 10 lang dacht ik..
X heer, zeur niet elke keer, doe dat niet elke keer weer, alleen maar meer, dat doet zeer gekke meneer, leer nu eens wat meer! mzzl Munch and Abe, (munch is familie van Babe the pig) ---> jaja da wiesuh jullie niet he
Stap 1: Je gaat hier naartoe. Stap 2: Je scrollt naar beneden totdat je dit ziet. Stap 3: Je verandert het in 40 post per pagina. Stap 4: Blije X-heer