Limited Collectors Edition Forza2 problemen

Discussie in 'Algemeen' gestart door GreenI, 20 jun 2007.

1. GreenI

GreenI BlueReaper

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de Limted Collectors Edition ook spelen met een standaard cd?

Mijn LCE van Forza twee heeft namelijk wat krassen opgelopen. Ik denk namelijk niet dat LCE nog te koop is. Dus wil ik de standaard versie kopen. Ik was al een stukje onderweg met mn carriere (geloof 25) en en had de LCE autos al gedownload.

Weet iemand of dit kan?

Ik zal zo ook wat fotos van me wagis hierop gooien.

2. timtrix

timtrix New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou eerder contact legen met microsoft teminste als je het niet zelf hebt veroorzaakt die krasse

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja dat kan

4. GreenI

GreenI BlueReaper

Leuk Bevonden:
    0
    De krassen komen dus door de xbox. Vreemd genoeg zitten ze op geen enkel ander spel of dvd terwijl ik deze xbox weer 5 maanden heb. Ik heb hem vandaag de hele middag aan laten staan, met ghost recon er in en later rayman, om te zien of er meer krassen zou maken. Ik heb contact opgenomen met microsoft en ik kan een andere xbox krijgen en je kunt wel spellen ruilen tegen een "kleine" vergoeding, maar dan weer niet dit spel, er zijn maar iets van 10 titels beschikbaar om te ruilen.
    Ik heb al iemand in de buurt gevonden die de gewone FM2 heeft, ik zal eens proberen of dat werkt, hoop het wel. Ik zou wel balen als ik nu overnieuw moest beginnen.

Hoe weet je dat dat kan Doelie, heb je het al geprobeerd?

5. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn de normale versie en de Collectors versie precies hetzelfde.
    Enige verschil is de (inhoud van de) verpakking en de afbeelding op de disc.

De extra auto's die je er bij krijgt moet je namelijk ook gewoon downloaden van Market Place en staan niet op de disc.

But correct me if I'm wrong :)

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt helemaal.

7. GreenI

GreenI BlueReaper

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt dan ga ik dat doen.

8. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Nou... het bestandje wat je van marketplace download is maar 124kb geloof ik, dus die auto's zullen wel ergens op de disc staan.

9. GreenI

GreenI BlueReaper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dus de gewone uitvoering, en hij doet t in ieder geval ik kan mn Subaru Impreza S204 in ieder geval weer zien met alles er op en er aan.\o/

Mischien dat de download alleen een code bevat om de auto's in de shop te krijgen, ze zullen denk ik op iedere cd staan, zodat ook andere spelers zonder LCE kunnen zien waarin je rijd. Anders zou je op live alleen maar kunnen spelen met mensen die ook de LCE hebben.
    Ik bedenk nu dat dit vrij logisch klinkt terwijl ik dit zit te typen.

Dus ik ga nu weer lekker scheuren en hopen dat de krassen een eenmalig incident waren.

Laatst bewerkt: 21 jun 2007

Deel Deze Pagina