Even een kleine post! Er komt zeer binnenkort zeker een Limited Edition Xbox uit. Hij gaat 229 euro kosten! Het is alleen nog even afwachten of hij groen of zwart transparant wordt. Dus al je nu nog een Xbox wil aanschaffen is het misschien de moeite waard om even te wachten op deze Limited Edition
hoe kom je aan 100 euro ???? Bedoel je dat er geen gamesbij zitten of zo, de xbox is nu toch ook 199 zonder games ?!?!?! Maar ja, ik zou het wel lachuh vinden om zo'n limited xbox te hebben.
Voor de rijke mensen die niet weten hoe ze hun geld moeten verspillen Edit: ow het verschil is maar 30 euro, dat valt wel mee, lijkt me dan wel strak Ik dacht 299 euro :| maar ja, ik ben dan ook scheel...
Hoe kom je bij 100 euro, het verschil is 30 euro met de normale adviesprijs. Waarschijnlijk zal ook de controller een andere uitvoering zijn en dus best een intressante optie.
heel leuk ... maar er zijn meerdere topics over de limited editie en het betreft hardware ... gaarne daar verder posten zie deze Link