Limited edition

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ollie, 22 mei 2006.

1. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik zag op www.xbox.nl dat de het limited edition core pakket met voetbal goodies (WK game etc) een feit was...
    Nu las ik ook over een Premium Blue Pakket, dat zou even mooi voor mij zijn!
    Ik krijg namelijk een 360 alsk geslaagd ben (15 juni, sprint ik als een gek naar de winkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Maar is die dan al in Nederland? En wat gaatie kosten?

MVG Oliver

2. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Dat Blue-pakket is zover ik weet alleen leverbaar in Japan.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja meestal zijn dat soort dingen alleen daar tevinden. Eveneens als de DOA pack, had je ook een blauwe xbox (1).

4. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die world cup uitvoering is volgens mij gewoon hier straks te koop hoor, ik zou anders niet weten waarom het op de nederlandse xbox site staat _0/

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die World Cup editie is al een flinke tijd aangekondigd en zal eind van deze maand ergens te koop zijn in de winkels met speciale world cup faceplate, etc.

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Even voor de duidelijkheid, de volgende zal binnenkort o.a. in Nederland verkrijgbaar zijn:
    Inhoud:
    - 2006 FIFA World Cup Faceplate;
    - 2006 FIFA World Cup Game;
    - Voucher 2006 FIFA World Cup wedstrijdbal
    - Xbox 360 Core-systeem

En het volgende pakket is alleen in Japan verkrijgbaar:

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  8. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het ging om die blauwe, ik vind het maar belachelijk datie alleen daar verkrijgbaar is:confused: :confused: Europa is toch ook een belangrijke afzetmarkt....

Maar ja... Die faceplate van de core is die ook los verkrijgbaar?

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Wie gaat er hier nou zo'n lelijke blauwe kopen? :p ;)

Anyways, daar komen ongetwijfeld vele afwegingen aan te pas die buiten ons begripsveld zijn. Welke 'Core' faceplate bedoel je? We hebben hier een blauwe limited edition en een World Cup bundel in de thread...

EDIT: ik denk dat je die World Cup bedoelt, dat weet ik niet of die los te krijgen is, zou best kunnen hoor! Maar ongetwijfeld kun je er bij ons een paar winnen als je meedoet met de Night of Xbox Live, vrijdag 26 mei!

Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  10. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    World Cup Core Bundel (Niet de blauwe, maar met die Faceplate met voetbal erop!!) is inmiddels al gewoon verkrijgbaar. Heb hem van het weekend bij de Media Markt Amsterdam zien staan. Zat wel een prijskaartje van €359 aan volgens mij. Dus in feite betaal je gewoon voor de console+game, en krijg je een gratis faceplate + voucher voor een voetbal erbij.
    Dacht ergens gelezen te hebben dat er idd ook een premium versie zou komen voor €459,- maar dat kan ik alleen niet bevestigen...

11. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de blauwe ook mooier..en er staat hier maar een "core" system in de thread! De andere bundel heet niet voor niets Premium Blue Pakket..anyway de "core" faceplate zag ik gisteren gewoon los te koop in de Dixons.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Ja die ene faceplate is ook los verkrijgbaar, zie hier:
    Dixons.nl

13. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie eerst je diploma maar te halen. Veel succes!!!! :thumbs:

14. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die blauwe komt alleen uit in Japan, lijkt mij vrij logisch aangezien die kleuren blauw gebasseerd zijn op het tenue van het Japans voetbal elftal.

15. basovich

basovich Guest

volgens mij is dat een premium ipv een core xbox 360 hoor..of was deze alleen voor de actie in japan die MET premium?

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Dat heeft dus betrekking op het pakket dat bij ons verkrijgbaar is, kijk maar 'ns goed! ;)

Deel Deze Pagina