een kleine suggestie, kunnen jullie misschien het woordje "forum" boven de tien laatste threads op de frontpage als een link maken naar de frontpage van het forum. ik klikte hier altijd op toen v2 nog actief was.
Ok, en dat vBullitin Logo dan (sugestie) 1. Veranderen in een Xbox of XBW logo ofzo. 2. Linken naar de Front Page. 1 van die 2 mogelijk?
1. Gebeurt tegelijkertijd met een complete makeover van het forum uiterlijk. Ik heb alleen geen idee hoelang dat nog kan duren. 2. Het logo linkt nu naar de forum index. Dat heeft het altijd gedaan en het lijkt mij ook het handigst als dat zo blijft. Wat eventueel wel een optie is, is om net als bij V2 bovenaan een kleine horizontale navigatiebalk toe te voegen, waardoor ook gelijk naar de verschillende onderdelen van de mainpage (reviews, nieuws, e.d.) te navigeren is, maar dat is iets waar ik verder niet over ga.
Ja dat balkje zou ik graag weer terug zien! Maja we zien wel hoe et komt met die Extreme Make Over Hebben we weer iets om te hypen
ik weet het maar ik ga er automatisch heen met me muis, als het niet mogelijk is, is dat jammer. als het wel mogelijk is, graag
Misschien off-topic, in dat geval Mea culpa: Wat ik wel erg vervelend vind is dat ik op de homepage van de laatste 10 forumberichten nog maar een beroerd klein stukje te lezen krijg van de titels. Daar zitten toch vaak hela-dat-lijkt-me-interessant-onderwerpen tussen. Nu moet je vaak de cursor even een tijdje op het stukje tekst plaatsen om de hele titel te zien te krijgen. Trouwens.. zo ben ik ook in deze draad beland.