ik wil een lan houden...gewoon prive met vriende en clan enzo, en ik kan wel 4 xboxen 16 mensen fixen maar is het ook mogelijk om 16 xboxen 16 mensen te doen... niet dat ik meteen zo veel mensen wil maar jullie begrijpen het wel...dat je gewoon je eigen tv hebt...kunnwen jullie me helpen?
Je zou een router met 16 ports kunnen kopen, en daar al je xbox'en aan hangen. Die gewoon via live hosten (weet niet of je internet dat aan kan), maar zo deden ze dat ook op de Midtown Madness 3 Challenge
Nergens staat dat die op live wil. Maar naar mij weten kan je maar 8 xboxen linken maar ja niet geschoten is altijd misgeschoten. haal dit net van de xbox site dus ligt verschillend[per spel als ik dit zo lees.
Er zijn wel meer games hoor ... denkt aan bijv counter strike (maar volgens mij heb ik dit ooit uitgekauwd in een centrale thread) ... twijfelt Ik ga straks mijn lijstje ff zoeken
mun internet kan dat niet, ik kan met moeite 6 mensen aan op rainbow six, maar volgens mij hoef jedat niet te hosten via live, volgens mij kun je dat ook hosten als gewoon systemlink...dus het is mogelijk...bedankt