Linkin Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 4 jan 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Bandnaam: Linkin Park
    Genre: Metal, Rock en een combinatie van Rap
    Dateert uit: 2001 (Daarvoor al bezig, vanaf 2001 echt LP)
    Albums:

    -Hybrid Theory
    -Hybrid Theory EP
    -REANIMATION
    -Meteora
    -Collision course (Linkin Park + Jay-Z)

    &

    -Live DVD's/CD's

    Homepag: http://www.linkinpark.com/site.php

    Linkin Park is één van de weinige bands waar ik (nog) steeds naar luister, en naar kan blijven luisteren zonder dat het gaat vervelen. Linkin Park is erg goed bekend in de V.S. en in Europa kwamen ze ook steeds meer op. Maar nu ligt het tijdelijk even stil, Mike Shinoda (Gitaar, Zang, Piano & veel meer) was/is van plan om een Solo-CD uit te brengen. En daarna gaat Linkin Park volgens Chester Baddington (Zanger) weer verder.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  2. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    het is de enigste rock groep waar ik naar luister. Ik vind het wel een goede band.
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ken ik :) (dat de muziek niet erg geprezen word thuis he.)
    ze zijn echt goed, hun beste nummer vin ik toch easier to run.
    maar heb je ook die versies met jay-z ofso gehoord, ik vin ut echt gefucked.:mad:
    alleen maar mee met die fuckin urban hype, ik haat die shit. ze moeten er gewoon bij hun eigen stijl houden
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    linkin park sucks !!!!!!!!!!!!!!!! wil je egt goede rock/metal muziek luisteren. luister dan naar GUNS N' ROSES en METALLICA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en NIRVANA natuurlijk
     
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is leuke muziek, ze hebben niet voor niks de best rock band award gewonnen op MTV awards.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  6. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    linkin park rulez the fucking world!!!!!!!!!!
    het is echt de beste band ooit.
    die gast die zegt dat guns 'n roses beter is moet z'n oren na laten kijken.
     
  7. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    ik denk niet dat je guns n' roses met linkin park kunt vergelijken.

    ik vind linkin park opzich niet slecht.. ik erger me er niet als ik het hoor.. maar ik zou het zelf nooit in mn cd speler duwen ;)
     
  8. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik rock luister is het altijd LP. Gewoon hele leuke muziek, ligt lekker in het gehoor.
     
  9. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    hey burnout master, je kan gnr en lp wel met elkaar vergelijken alebei rock bands. en al luister je nummers als '' welcome to the jungle'' ''paradise city'' en ''aint it fun'' luistert weet je wel beter dan die noobs van lp
     
  10. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe het slaat nergens op om iemand die een andere soort muziek leuk vind een n00b te noemen :{ dan ben je zelf de n00b imo... _0/

    Ik vind Lp zelf wel erg goeie muziek, thuis word het niet erg gewaardeert :D
    Zowel het eerste album als het laatste album hebben mij vele uren vermaakt :)
     
  11. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Neh, ik vind LP zelf niks aan.. Maar ik noem het niet slecht, het is gewoon mijn smaak niet. Behalve Numb/Encore met Jay-Z, dat vind ik dan wel weer een goed nummer. Ik hou zelf meer van wat hardere metal muziek :cool:
     
  12. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle 4 de albums :hybrid theory , reanimation, meteora, collision course

    Ik vind Numb, Lying from you en Faint wel erg goed
     
  13. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben nog wel meer albums, hybrid theory EP, live in texas en nog wat live dvds
     
  14. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt het niet gewaardeert dan?
     
  15. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zei niet eens dat je het niet kon vergelijken. en waar slaat het op dat de bandleden van LP noobs zijn?? het zijn stuk voor stuk geweldige muzikanten!
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa, ik vind wel meevallen. Reanimation is wel vet. Ze zijn wel origineel. En dat nr. met Jay-z is ook redelijk strak.
     
  17. Ik hoorde het echt 3 á 4 jaar geleden voor het eerst, toen niet al die nepperds het nog luisterden. Vond het toen wel leuk, die eerste cd was nog wel ok. De rest is in mijn ogen echt troep. :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2005
  18. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Lp is wel lache, maar op die nieuwe cd schreeuwd chester echt te veel. Ik vind
    dat je echte rock toch ergnes anders moet zoeken, In metallica of de band waar ik echt fan van ben TooL. LP is muziek die veel mensen aanspreekt en ik niet zo onder de echte rock zou plaatsen. (men vroeg om myn mening)
    Grtz Sebas
     
  19. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik de tekst van het nummer My December kan vinden op internet...
    Het is niet zo`n bekend nummer, kon de tekst niet snel vinden....

    Verder zijn er maar een paar nummertjes van linkin Park leuk...waaronder dus My December.
     
  20. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    google...
     

Deel Deze Pagina