beste mensen.. ik link regelmatig met vrienden, naast het feit dat ik ook op xbox live zit... het gaat altijd goed, het linken BEHALVE bij rainbow six 3 meestal linken we met een mannetje of 6 / 8 maar als we dit spel linken dan zie k wel de aangemaakte game staan, maar als ik um dan ga laden om de server in te komen, dan blijft het balkje hangen, springt ie op zwart scherm en zit ik weer in het standaard menu ....ik ben de enige waarbij dit gebeurd... HET LIGT NIET AAN DE KABELS.. en ik ben de enige van hun allemaal die op xboxlive zit.. de vraag-------> weet iemand hoe dit kan?? ik heb natuurlijk wel upgrades en downloads op me harde schijf staan van het spel dmv xboxlive, die hun niet hebben! met xbox live heb ik overigens helemaal geen problemen met het spel....... groetu
Misschien is dat het, omdat jij als enige Live hebt, en dus ook alle patches, fixes en anticheat maatregelen hebt dat het daarom niet overeenkomt met de rest. Kortom jij hebt een andere versie van Rainbow dan de rest...... Dus die anderen moeten ook de patches van Live halen of -en dat raad ik je niet aan omdat ik het niet zeker weet- jij moet alles van RB6 van je harddisk agooien en het 'schoon' spelen.
ja precies, dat d8 ik al...dat het daar aan zou liggen...... uhmm kan dat geen kwaad als ik die patches enz van me harde schijf gooi? want bijvoorbeeld bij ghost recon heb ik ook andere levels enz,,,en die kan ik wel gewoon linken... maarja in ieder geval bedankt voor de bevestiging jongens... fijn weekend
Nee, dat kan geen kwaad doen, maar je moet dus ook de 2 downloadable levels van je HD afgooien of op een memorycard zetten en op de andere boxen zetten, anders doet'ie het volgens mij ook niet.... Iedereen moet gewoon dezelfde "versie" Rainbowsix 3 hebben Suc6!
als je op xbox live komt met een oudere versie dan update ie 'm automatisch dat hadden ze ook moeten doen bij system link. (foutje bedankt zullen we maar zeggen)....