Links 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gerbo, 11 nov 2003.

  1. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nu al heel wat uurtjes Links 2004 achter de rug. Links is een golfgame van Microsoft zelf en maakt gebruik van Xbox Live en XSN Sports. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het tot nu toe een fijne game vind die zeker voor wat afwisseling zorgt van Tiger Woods en ook duidelijk wat meer op de liefhebber is gericht.

    Wie kijkt ook naar deze game uit? En misschien heeft iemand hier vragen over de game. I'm happy to answer them! Maar bovenal kunnen we hier een discussie houden over Links 2004. :)
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tiger Woods 2004 lijkt me zoveel leuker...

    Geen XBL misschien, maar ook voor non-gamers/non-golfers leuk, en Links 2004 lijkt me dat niet.
     
  3. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil hem zeker ook hebben!!! Live is echt perfect voor sportspellen. Ik hoop wel dat er meer (lees; veel) mensen deze game op LIVE gaan spelen, anders speel je de hele tijd Gerbo of vage amerikanen...
     
  4. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij liijkt mij ook vet, ik heb nog nooit een golfgame gehad ik weet dat tiger woods goed is maar nooit echt willen kopen.
    Links lijkt me wel erg vet met XSN ondersteuning!
    Hij is exclusive voor de xbox gemaakt dus de GFX zulle ook wel goed zijn en nog een + punt hij gaat op live!
    Ps de reviews zijn al erg positief
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Net mijn eerste potje online gespeeld en ook gewonnen. Ik had natuurlijk al wat oefening maar was zeker wel leuk :). Eerst een potje maar die gast quitte en toen kreeg ik alleen een ''incompleted'' en dat terwijl het natuurlijk niet mn fout was. Toen tegen een ander wel 18 holes was best lachen, hem wat tips gegeven. Ik won gelukkig :). De eerste Amerikanen komen nu online, stonden iets van 60 mensen al in de ranks.

    Ik had verwacht dat je op je eigen speelde en de scores dan ging vergelijken, maar wel kon praten enzo. In het echt is het zo dat je mekaar kan bekijken, op zich wel leuk, vooral met bekenden. Kan ook saai zijn, maar was het nu niet omdat alle snieuw was. Toch leuke ervaring! Je kan een hoop leren online!
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Kijk erg uit naar deze game. Op de PC vond ik vooral de besturing en de moeilijkheidsgraad een positieve onderscheiding tov Tiger Woods (met die rare spin toch een beetje boel arcade dunkt me).

    Is de controle over de bal met de controller goed? Is de gameplay pittig?

    nb in dat polletje van laatst was ik geloof 1 vd o,9% van 100% die dit spel willen :D, heb Topspin dan ook al...
     
  7. kale

    kale Robbie Williams

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dit is mijn eigen smaak:

    Who the f*ck verzint het om een golfgame te produceren die gericht is op het merendeel toch jonge gamers. Wees even serieus; golf is een elite-sport en bevat weinig actie. Misschien vinden sommigen dit niet zo, maar ik denk dat ik toch voor het merendeel spreek. Bijna over elk onderwerp is wel eens een spel uitgebracht dus waarom niet over golf? Maar een ding is zeker, ze gaan niet als warme broodjes over de toonbank, ook al had het de graphics van Splinter Cell, de gameplay van HALO en de replay van Moto Gp.

    Misschien ben ik iets te voorbarig en heb ik wat kritiek, maar het valt me wel op, dat het maar een handjevol gamers zijn die toevallig dit genre aanspreekt
    Dat was mijn mening :)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    nooit golf op video-systeem gespeeld , zie ik.

    Als iemand het leuk vind een balletje te trappen of slaan met de handen (voetbal, vollybal), waarom niet slaan met een stokkie?

    Tiger woods is een bestseller, vergelijkbaar met de games die je noemt, zeker omdat het multi-console is. Links 2004 is de opvolger. MS gaat geen opvolger maken als de 1ste slecht verkoopt.

    Beetje bevooroordeeld jij
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ooit weleens van ''options'' gehoord ? Je kan alle hulp uitzetten in Tiger Woods hoor...
     
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Zeg toch niet dat ik problemen heb met Tiger Woods? Zeg alleen dat ik die game arcade vind (die genoemde spin na je slag bijvoorbeeld). Birdies en eagles aan elkaar rijgen alsof het niks is...

    Zie zelf links dan ook graag met een hardere leercurve, that's all.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ok :) Maar nogmaals, die spin na je slag, en elk ander hulpmiddel kun je uitzetten in TW2004. Oftewel, je kunt hem zo arcade of sim maken als je zelf wil.
     
  12. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    En toch :) Is het algemeen bekend dat een game als TW zich meer op de massa richt (en daarom meer zal verkopen) en Links wat meer voor de inside is.
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    mag zijn. Toch is links op PC al een game geweest die goed verkocht. Amerikanen zijn sowieso wel dol op golf.

    Maar volgens mij veel belangrijker. Voor een XSN uitgave moet je voor een competitieve ranglijst serieuse (misschien wel fanatiek?) gamers hebben. Wat mij aangaat dus liever 5000 van die dan 100.000 rookies, die dat ook blijven.

    Ook denk ik dat golf zich erg goed leent voor gameplay worldwide! Wat maakt een beetje lag uit? Als jij moet slaan registreert jouw boks dat, mag je tegenstander best een halve seconde later zien. Volgens mij heeft deze game dan ook een goede, zoals dat genoemd wordt, replay waarde. Misschien wel onovertroffen tot heden...
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eens, maar ik krijg altijd een beetje de indruk dat er altijd gedaan wordt alsof een spel bedoeld voor de massa dan ook per definitie slechter is dan een ''hardcore-game''

    TW2004 is voor mij, en voor veel vrienden zeker wel 1 van de leukste games deze hele generatie, juist omdat het zo ''voor de massa'' is, lekker simpel om te beginnen, veel customizen aan zowat alles in het spel, en bovenal gewoon erg leuk om te spelen.

    Maar goed, ik zal Links 2004 zeker uitproberen, maar het moet wel heel goed zijn wil ik het leuker gaan vinden dan TW2004.
     
  15. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit is echt zooooo fout :+ Ik weet niet of je het weet, maar de meeste bespeelde sport over de wereld is golf :{ Klinkt heel ongeloofwaardig maar het is wel zo O-)
    Ik heb Tiger Woods 2004 voor de pc, en het is echt een vet mooi, en cool spen :) Maar tjah..vooroordelen, het lijkt echt heel saai (oké, het wachten op je tegenspelers is saai, maar soms is er d'r maar 1tje), maar het is echt een heel boeiend spel, en je wilt de hole in steeds minder slagen halen. :cool:
     
  16. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet waar, dat is basketbal, met honkbal als goeie tweede.
     
  17. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt hij eigenlijk uit
     
  18. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij staat voor 5 december 2003
     
  19. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een gaaf spel. Ga ik zeker halen, zeker ivm live
     
  20. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook niet waar want het is voetbal :) basketbal en honkbal word alleen maar fanatiek gespeeld in US nouja ook wel in andere landen maar niet zo veel.
    Voetbal is in heel europa brazilie bijna overal populair behalve amerika
     

Deel Deze Pagina