Links van men site werken niet!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door blonkie, 27 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    hoj, sinds paar dagen hebben we een clan van cs (dit is bijzaak) en ik heb daarvoor een site gemaakt. 'k Heb de site gemaakt in dreamweaver , het is te zeggen , ik heb een template gedownload en hem gewoon beetje bewerkt in dreamweaver. Maar de links aan de zijkant van de site moet je nog zelf doen, maar hoe doe je dat want ik deed dat woordje selecteren (vb. members) en dan "make link" en dan die file selecteren in de map dat het staat. Maar als je dan op de site gaat en je klikt op home dan gebeurd er nx , HOE KOMT DIT???? Maak het wel een beetje gemakkelijk (vb. met screenshots) want ik ben echt N00b met dreamweaver!!! De site waarover het gaat staat in spoiler om reacties op spam en zo te voorkomen, dit is ook geen reclame ofzo!!!!!

/Mod Kiekeboe ik ben een spammert!

2. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er een hyperlink van maken, en geen file link. File link gaat naar je eigen pc toe, en hyperlink naar een andere pagina.

3. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Thx , het was een domme domme fout van me ;)

*closed*

4. sneet

sneet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beter kijken e

Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De link van je site in een spoiler plaatsen maakt het niet minder spam.

En weer een vrij nutteloos topic van Blonkie. Kijk eens iets verder en je had de webdesign voor beginners topic gevonden.

Dicht maar weer...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina