ik wil graag op live maar dat gaat niet helemaal want ik krijg mij draadloze linksys router er niet op weet iemand hoe dit moet ik heb chello en xp in home versie en als iemad het weetplease meld het dan
1e tip. Lees onderstaande thread eens goed door. Staat heel veel in. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=16898 2e opmerking. Vraag is te algemeen om antwoord op te geven. B.v. hoe heb je het nu aangesloten? wat voor modem heb je? Hoe wil je je xbox aansluiten? Begin met tip 1 en probeer ook in die thread dan een vraag te stellen met meer details. Dan weet ik zeker dat er mensen zijn die je tips kunnen geven.
wil je draadloos aansluiten zul je eerst een draadloze xbox adaptor moeten kopen (zie xbox.com voor details)... anders zou het gewoon met kabeltjes moeten lukken, alleja, hier toch, en ik werk ook met een linksys (draadloze) router, zeg anders eens welke, kunnen we je mss wel helpen...
Er wordt telkens bij xboxconnect gesproken over een nic kaart. Is dit hetzelfde als een ethernetkaart en/of je kun je ook gewoon een ethernet kaart gebruiken voor xboxconnect?
Hoi! Dit is een Xbox forum en gaat dus over het aansluiten van je Xbox met Xbox Live. Zoals gesteld in het forumbeleid gaat dit subforum niet over "Hoe sluit ik mijn PC of router aan op internet". Daar zijn andere fora voor waar je ongetwijfeld veel beter geholpen kunt worden dan hier.