Linksys WRT54G in combi met Xbox360 issue

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cybershooter, 27 apr 2006.

1. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Linksys WRT54G router verbonden aan mijn pc en xb360. Nu is het zo dat als ik een tijdje met mijn pc aan het downloaden ben geweest, ik NAT problemen krijg in mijn 360 (in de test krijg ik dan moderate). Vervolgens trek ik de stroomstekker van de router los en weer terug en het de test geeft weer open aan (dus NAT probleem opgelost). Dit herhaald zich steeds weer. Naarmate ik meer download activiteiten op mijn pc verricht, vindt het probleem ook steeds sneller plaats, dus als ik niks op mijn pc zou doen, krijg ik ook geen NAT issues op mijn 360.

Ten eerste mijn vraag wat kan er eventueel scheef zitten met deze combi hardware?

En is het verstandig om een firmware upgrade uit te voeren op mijn Linksys WRT54G ook al staat er op de officiele xbox site dat deze router getest is op de firmware die ik nu momenteel gebruik??

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. Cybershooter

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik in mijn Linksys WRT54G router de poortjes open zet die in dit onderwerp op pagina 1 genoemd worden, wordt er in de laatste kolom gevraagd naar het ip adres. Welk ip adres moet ik dan invoeren? moet ik dan gewoon in mijn Xbox360 zoeken welk ip adres er staat?

4. Cybershooter

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doen

5. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb ook deze router staan...heb alleen toen ik de xbox voor het eerst aansluitte problemen met de NAT alleen lag dit toen niet aan de router maar aan de modem.

De router werkt gewoon perfect zelfs naar de zwaarste downloads en tijdens het downloaden werkt die goed.

Denk dat je even anders moet kijken naar de instellingen van je modem als je daar bij kan komen.

Succes

Deel Deze Pagina