Ik weet dat ik nu een oude thread omhoog schop, maar ik had enorm veel Youtube filmpjes bekeken, en ik zing enorm vaak op Rock Band & Guitar Hero, deze game ziet er enorm tof uit om te zingen en zeker met de clips op de achtergrond... wat anders is dan Rock Band en Guitar Hero!... ik ga deze zeker halen en veel plezier mee beleven(hoop ik dan),
Alleen weet iemand ook een beetje wat het verschil is bij Lips en Rock Band met het zingen betreft?... is het bijvoorbeeld moeilijker met zingen op Lips dan Rock Band of niet?.
Edit: Ik heb trouwens wel de Originele Lips besteld met 2 mics want ik vond Number One hits een beetje tegenvallen met de setlist, en Party Classics ga ik waarschijnlijk daarna halen als ik het spel leuk vind =).
Edit 2: Ik heb Lips nu binnen maar ik vind het best wel enorm simpel het zingen hoor vergeleken met Rock Band , er zitten natuurlijk genoeg nummers op het spel dat niet op Rock Band staat dat is wel weer een plus punt natuurlijk maar ik kan blijkbaar zelfs me mic voor de speaker zetten en zowat alles gaat perfect...
Laatst bewerkt: 10 jul 2010