1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Live 2.0 - Wat vinden jullie er nou van?

Discussie in 'Games' gestart door Biscuitje, 4 okt 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is alweer zo'n kleine 4 weken geleden dat Xbox Live 2.0 te downloaden was.
    Een nieuwe lay-out, voice chat, friendlist bekijken op je pc...
    Maar wat vinden jullie er nou eigenlijk van? Voegt het veel toe aan wat we eerst hadden? Geef jou mening eens!


    Ik vind het allemaal eigenlijk maar onzin, voice chat heb ik één keer geprobeert. Maar wat heb je eraan, als ik wil lullen ga ik wel bij iemand op bezoek of ga ik MSN'en. Friends-list op je PC? Pfff, eerlijk gezegd heb ik me daar nog niet eens voor aangemeld op xbox.com. Als ik zin heb om te gamen ga ik gamen, heb ik zin om te surfen, dan ga ik surfen. Ik heb het echt niet nodig om te weten wie er aan het spelen is, en ik mis het ook niet. En tjah, dan blijft er alleen nog maar die lay-out over... Leuk..., maar was dat 't nou allemaal waard?
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2003
  2. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Want....

    Graag beargumenteren, anders is deze zo weer dicht.
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    2.0 heeft voor mij geen toegevoegde waarde en daar komt nog bij dat je dashboard er nog langzamer door geworden is ook....
    van XSN Sports ga ik hopelijk wel genieten als NBA ID en Top Spin er zijn
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm is dit niet 1.5? Ik dacht dat 2.0 pas volgend jaar zou komen.. maar kan aan mij liggen.. anyway tot nu toe vind ik het wel relax, dat ik geen gebruik maak van de opties wil niet zeggen dat ik het onnodig vind.. Eerlijk gezegt wil ik juist meer van dat soort dingen, integreer live geheel met internet, etc.. maak het echt persoonlijk en wereldwijd..
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    voice chat vind ik een goed idee, nu nog even mijn broer een xbox aansmeren (woont in het buitenland)
     
  7. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Online friendslist vind ik wel chill, dan zit ik gewoon een beetje te msn-en en kan ik even makkelijk checken wie er online is. Wel handig.
     
  8. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Het had beter gekunt, maaja, het is immers een begin!
     
  9. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t waardeloos omdat het sterves langzaam is!
     
  10. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de toegevoegde waarde eigenlijk vrijwel 0......

    alleen de scoreborden op de xbox site gebruik ik......maar ja, das weer niet XBL 2.0 .....das gewoon de nieuwe website
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    voice chat is wel ok
     
  12. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    In dashboard zien welke 'friends' online zijn _O_

    Maar voor de rest ook niet veel veranderingen die echt goed zijn naar mijn zin, tja mooiere lay-out maar wel een tikkie langzamer... :{
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is er dan zo mooi aan om in je dashboard te kunnen zien wie online is? Ik kijk d'r nooit, als ik zijn heb om te Wolfensteinen ga ik Wolfensteinen, als ik zin heb om te MM3'en ga ik MM3'en. Ongeacht wie online is (naja, misschien maak ik voor boomer een uitzondering :p).
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Voice chat is wel leuk met vrienden, ik hoop echter dat mijn uitgaansvrienden niet allemaal zo'n ding kopen want dan zit ik overal aan ze vast........
     
  15. Ik vind het een leuke toevoeging maar Voice Chat ga ik denk pas gebruiken als een paar vrienden van me Xbox Live hebben.
    Friendslist en Voice Chat gebruik ik dus niet.
     

Deel Deze Pagina