live aanbieding?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SyKeS1, 10 okt 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    hallo,

Ik denk dat er al een thread over is, maar kon deze niet vinden. Ik zou graag van jullie willen weten waar leuke xbox live aanbiedingen te koop zijn (liefst via internet of in de stad utrecht). Ik weet dat een maand geleden je bij nedgames.com voor 30,- een starterskit had. Ik zoek een dergelijke actie, wie weet waar? Als er ook een aanbieding bestaat voor Halo2 + Starterkit dan lijkt dan zou ik daar ook graag van willen weten. Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

MvG

2. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Nedgame pack was een foutje van ze, is inmiddels weggehaald. De meeste packs zijn rond de 60 euro, al kun je ze op internet ook wel vinden voor iets goedkoper.

Volgens freerecordshop.nl komt er een Halo (2?) live starter kit uit op 11-11.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6

kun je die dan ook al preorderen? Weet je de link?...ik heb m niet kunnen vinden...

4. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
  5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
  6. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou contact opnemen met de lokale frs, of een email sturen

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik wacht dat wel ff af. Ondertussen zoek ik nog wel ff door naar een andere detaillist die een leuke actie heeft. Dus als iemand nog iets weet..

8. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als die live actie plus Halo 2 er komt dan hoop ik dat ik em dan samen met de LE die ik al eerder gepreordered heb kan kopen.

9. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond donderdag bij nedgame hier in Groningen om Fable te halen en een live starterskit...

was net die ochtend de laatste starterskit voor 30 e verkocht!! verdomme de aanbieding had een halfjaar geduurd en ik ben verdomme 8 uur (!) te laat... |:-

hahaha ach das kut maar ja nu kost ie daar dus weer 60 e en haal ik ook maar die halo 2 pack als ie komt

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Was echt geen foutje hoor, heeft idd 6 maaden als hetniet langer is geduurt die actie.

11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    maar heeft iemand wat duidelijkheid over een mogelijke halo 2 + starterkit actie?? Of een andere aanbieding voor live? Ik heb namelijk t/m 2 november live....en anders verlengen ze m automatisch een jaar wat ik teveel geld vind. Halo 2 wou ik ook gaan kopen, maar dat is pas de 11e.... dus hoe moet ik die 9 dagen overbruggen?? Moet ik dan deze gamertag opzeggen en een nieuwe aanmaken de 11e?

12. FabianNL

FabianNL Guest

van de frs is echt niet halo2 hoor, of het is wel halo2 maar dan heb je maar iets van 2 maanden live (zoiest was toch ook bij RC2, werd ook een starteskit of iets genoemd :confused:), denk dit omdat de prijs 65 euro is...dan haalt echt niemand die normale halo2 want deze kost maar 5 euro meer en voor 5 euro krijg je echt geen starteskitje normaal gesproken...

13. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Is er niks mogelijk met zo'n 2 month trial kaartje? D'r zwerven genoeg codes over internet....

Was die Nedgame actie echt :eek: ?
    Stond nl. al twee maanden op niet leverbaar op de site...

14. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag in het Bart Smit en eplaza foldertje dat ze fifa 2005 met starterskit voor 70 euros verkochten. Weet iemand of dit met 12 maanden abbo is?
    En komt er met de komst van Halo 2 een dergelijk pakket?

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    jep 3 maanden, maar wel een headset...

17. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens nog meer info over de halo2+live starter kit?
    ik heb gehoord dat er dit in het pakket zit:
    -halo2
    -3maanden xboxlive kaart
    -headset:confused:

Staat ook bij de bescrijvingen bij bol.com en andere internetsites. lijkt me best gek als ze voor 5 of 10 euro een headset erbij doen die normaal 30 euro kost...

En trouwens als de periode van 3 maanden is afgelopen kan ik dan nog een trial van 2 maanden gebruiken?

18. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    In het Halo 2 pakket vind je idd Halo 2, een 3 Month Trial en een headset. Voor ongeveer 70 euro, dus je hebt idd voor 10 euro extra een headset en 3 maanden Live.

En nee, je kan hem daarna niet verlengen met een trial card, tenzij je een nieuwe gamertag aanmaakt.

19. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad kun je daarna gewoon je abonnement door laten lopen

of moet je alsnog een starterskit erbij kopen...

20. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    nou die aanbieding bij freerecordshop is met halo 2 hoor kjik maar er staat een plaatje van halo 2 bij

Deel Deze Pagina