[XOne] Live aansluiten met Zonnet

Discussie in 'Games' gestart door mars15, 6 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Hallo
    Ik heb een starterkit van xboxlive en een Zonnet ADSL Plus verbinding. Ik heb een multipcmodem met ingebouwde router.

Als ik een nieuwe account aan wil maken lukt het niet en krijg ik de foutmelding:
    'Could not connect to xboxlive. Do you wish to troubleshoot your network connection?'
    Dan doe ik 'yes'.

Als alle settings op automatisch staan krijg ik de volgende foutmelding:
    'No DNS-server were recieved from DHCP or PPPoE server. Enter the DNS-server provided by your ISP in the network settings menu.'

Dan zet ik mijn DNS instellingen op handmatig en probeer ik nog een keer verbinding te maken. De volgende foutmelding komt in beeld:
    'Network services (DHCP or PPPoE) were not found' Er komen ook eventuele oplossingen te staan maar die werken bij mij niet. De volgende oplossing kan ik niks mee, misschien dat iemand mij hierbij kan helpen:
    'In network settings enter static IP-adress, specific hostname or MAC adress as provided by your ISP.'
    Mijn MAC adres (fysiek adres) gegeven door de PC kan ik niet invullen omdat er liggende streepjes in staan die ik niet kan invullen op mijn xbox.
    Ik weet niet waar ik mijn statisch IP-adres kan vinden en dat geld ook voor mijn specific hostname.

Ook weet ik niet wat nou precies 'ISP' inhoudt.

Vanaf hier kan ik niet verder met het aanmaken van een account, kan iemand mij hier alsjeblieft bij helpen.

Alvast bedankt,

Marcel

PS:
    De vorige topic stond in de verkeerde rubriek.

2. mars15

mars15 Guest

ter informatie

Op een poort van me multipcmodem, maar op de doos daarvan staat dat er ook een ingebouwde router in zit.

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Deze ook.

Hier moet je wezen!

NB: Je hoeft niets te doen met MAC adres of PPPoE want dat doet je router al voor je. Die verlden moet je dus leeg laten. Alles op automatisch zetten zou voldoende moeten zijn. In het ergste geval moet je bij DNS servers even de DNS servers van je ISP (Internet Service Provider) zetten.

Suc6.

Laatst bewerkt: 6 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina