Hallo Ik heb een starterkit van xboxlive en een Zonnet ADSL Plus verbinding. Ik heb een multipcmodem met ingebouwde router. Als ik een nieuwe account aan wil maken lukt het niet en krijg ik de foutmelding: 'Could not connect to xboxlive. Do you wish to troubleshoot your network connection?' Dan doe ik 'yes'. Als alle settings op automatisch staan krijg ik de volgende foutmelding: 'No DNS-server were recieved from DHCP or PPPoE server. Enter the DNS-server provided by your ISP in the network settings menu.' Dan zet ik mijn DNS instellingen op handmatig en probeer ik nog een keer verbinding te maken. De volgende foutmelding komt in beeld: 'Network services (DHCP or PPPoE) were not found' Er komen ook eventuele oplossingen te staan maar die werken bij mij niet. De volgende oplossing kan ik niks mee, misschien dat iemand mij hierbij kan helpen: 'In network settings enter static IP-adress, specific hostname or MAC adress as provided by your ISP.' Mijn MAC adres (fysiek adres) gegeven door de PC kan ik niet invullen omdat er liggende streepjes in staan die ik niet kan invullen op mijn xbox. Ik weet niet waar ik mijn statisch IP-adres kan vinden en dat geld ook voor mijn specific hostname. Ook weet ik niet wat nou precies 'ISP' inhoudt. Vanaf hier kan ik niet verder met het aanmaken van een account, kan iemand mij hier alsjeblieft bij helpen. Alvast bedankt, Richard