[XOne] Live aansluiten

Discussie in 'Games' gestart door Godless Devil, 20 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen Live en ik ben dus van plan om m'n XBOX erop aan te sluiten...maar daarvoor heb ik ook deze topic geopend-->ik heb een paar vragen,dus moet me dan niet zeggen dat ik te lui ben om een andere topic te zoeken waar dat het al instaan ofzo...want ik heb het al veel keer gedaan en dan zeggen ze mij dat 't daar niet over gaat!
    1)Waarom moet ik een "credit card" hebben om Live te kunnen spelen of kan ik zonder die card aansluiten?
    2)Waarom moet ik dan een bepaalde CD kopen? (ik heb 't al aan een paar mensen gevraagd en ze zeggen dat 't moet,maar ze weten niet waarom)
    3 )Moet ik er dan extra voor betalen of is 't zoals gewoonlijk met m'n Internet??

2. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet rot doen, maar dit is al ZO vaak gevraagd <zucht>
    Zoek en gij zult vinden... maar voor de aller- allerlaatste keer:

1] Om te zien dat je 18 jaar of ouder bent OF in ieder geval toestemming hebt van een meerderjarig persoon. Ook is het voor Microsoft veel minder papierwerk dan waneer ze allemaal acceptgiro's zouden moeten sturen

2] Die CD zul je wel het Live pakket mee bedoelen. Ja, die heb je nodig omdat daar een subscription code in zit. Zonder kom je niet ver. Je kan ook een 2 maanden trial kaart gebruiken.

3] Ja, Xbox Live kost je extra. 8 euro per maand of 60 euro per jaar.

Voor meer informatie zie: xbox.com: aan de slag met live

Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Pfoe, te zien dat je geen moeite wilt doen.
    CC is nodig om je account te activeren en om Live premium content te downloaden, en voor het betalen van tweede jaar (als je wilt).
    Je moet een starterskit kopen waar een demo-cd in zit. Bij die starterskit zit een communicator en de code om een jaar op Live te kunnen.
    Je betaalt de kosten voor je starterskit en daarna niks meer. Je kan daarmee een jaar op Live. Als je premium content download komen er kosten bij, als je gewone content download niks.
    Ironix, je derde antwoord klopt niet. Als je een starterskit (voor 30 euro inclusief full game) koopt komen die kosten er niet bij. Alleen het tweede jaar bij het verlengen maar je kan ook kiezen voor een nieuwe starterskit.

Vragen toch nog beantwoord, voortaan even meer moeite doen, de faq lezen, zoeken, dan had je deze antwoorden zonder moeite gevonden. Slotje dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina