[XOne] Live account vorige eigenaar

Discussie in 'Games' gestart door EricGOD, 11 jun 2007.

1. EricGOD

EricGOD *******

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net via marktplaats een Xbox360 gekocht. De vorige eigenaar had Live Gold tot en met oktober en al vele Arcade games gedownload.

Wat moet ik als nieuwe eigenaar nu doen? Kan ik de naam van de vorige eigenaar zo maar aanpassen? Als ik anders mijn eigen account toevoeg, heb ik dan wel zijn Arcade games?

thanks!

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de naam aanpassen, maar dat kost je wel MS points (ik dacht zo'n 900).

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    800

Je kan de naam idd aanpassen maar dit kost je dus punten. Volgens mij werken niet alle arcades games, sommigen hebben 1 of andere beveiliging waardoor je ze alleen op de account kan spelen waarmee ze gedownload zijn.

4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze op de harde schijf staan kun je ze toch gewoon met élk profiel dat je wilt spelen? Enneh het kost idd 800 punten, dit is ongeveer 9,5euro.

Denk dat je het beste gewoon een nieuwe account aan kunt maken.. Dan heb je ook je eigen gamerscore etc.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het live account is verbonden aan zijn email account dit kan je zelf niet aanpassen. Het is het beste om een nieuw account aan te maken. De arcade games die er op staan kan ej gewoon blijven spelen. Weet jij de reden waarom hij zijn 360 heeft weg gedaan?

6. EricGOD

EricGOD *******

Leuk Bevonden:
    0
    waarom?

Hij verhuist naar Australie.

Als ik jullie goed begrijp is een Live Account gekoppeld aan een gebruiker en niet aan een apparaat. Bij Live Arcade is het weer precies andersom.

Best vreemd allemaal, want kan een huisgenoot dan niet een eigen gamertag aanmaken en dan op Live gaan?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij Xbox Live arcade is dit ook gekoppeld aan een gebruiker

Maar gebruikers waar de Arcade game voor het eerst gekocht is (de originele 360), mogen ook de full game spelen als de eigenaar niet ingelogt is

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    En jou huisgenoot kan ook een eigen gamertag aanmaken en op live gaan..
    Maar dan zou je 2x voor Xbox live moeten betalen!
    Je kunt dan het beste één live account hebben die jullie delen.. Misschien nog een los profiel, maar dan heb je het gedoe met achievements.. Die staan dan op je losse profiel en niet op je Xbox live profiel.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    voor een huis genoot zou ik dus wel gewoon een apart live account kiezen ... dat is veel leuker :)

10. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    ikzelf heb toendertijd een 2e Xbox aangeschaft voor 120 euro Kaal! heb em al een half jaar ofzo en nog geen kuren :D

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde topic?

Deel Deze Pagina