na aanleiding van het nieuwsbericht over de nieuwe features wil ik toch een thread maken om enkele vraagtekens te verhelpen. nu heb ik begrepen dat er bij games die LIVE AWARE hebben er in feite geen echt offline meer bestaat maar dat je continu online bent ook in singleplayer. dit is voormij een beetje belemmering want als ik dan een "offline" game speel verbruik ik toch mb's terwijl ik alleen voormezelf aan't gamen ben en niet geintreseerd ben voor een multi game. nu is mijn vraag of er dan ook een mogelijheid is om je bij zulke games helemaal niet hoeft aan te melkden bij live of dat je je wel MOET aanmelden en vervolgens op invisible moet gaan ?
ja ok, maar een minder barbaarse manier waar je handmatig in de xbox kan bedienen ? ik heb mijn heleapparatuur in de muur gebouwed en om elke keer te frutselen met een zooi kabels geen zin in . maar als laatste redding ok. maar je snapt me punt ?
hij bedoelt dat je dataverkeer genereerd...hoe weinig dat ook is...maar ik kan me niet voorstellen dat je geen offline modus kan aanzetten...dat kan nl ook als je aan 't liven ben (tenminste, ik ken geen game waarbij 't niet kan)
je kan met motoGP2 wel een nieuwe account aanmaken om offline te spelen.... Alleen update ie je highscore's niet als je online gaat kiezen of delen
kan wel.... alleen gaat ie wel proberen zich aan te melden op live, iets wat jij niet wilt.... hij hoeft zich in principe niet aan te melden.. doet het namelijk ook als je de netwerkkabel er uit hebt getrokken... maar dat wil jij weer niet! btw. kan je je zelf wel offline zetten, maar dat is zegmaar een soort van appear offline op msn...
Als je het heel graag wil weten kan je gewoon een mailtje sturen naar MS...want echt zeker zou ik het niet weten, dan hebben zij meteen wat input en kunnen ze 't evt. weer aanpassen of ze geven je een positief antwoord....ach...de kabeloptie is er ook altijd nog
nee; als je internet of msn't download je in principe ook; ik weet niet of dat ook valt onder de 2500 mb datalimiet van jou ik denk het wel, maar niet dat dit zoveel mb's slurpt