Ik zit met een gigantisch gameprobleem. Ik kan niet inloggen op Live. Iedere, !@#$^%*, keer krijg ik te zien dat het om een IP conflict gaat. Dit is overigens voor een kleine netwerkverbouwing hier in huis gebeurd. Het speelt al een aantal weken en van die zandzakken bij de klantenservice word ik ook niet veel wijzer. Ik wissel wel eens kabels om te kijken of het dan wil. Soms dan heb ik even een paar minuten Live en daarna valt ie weer offline als ik een game ga spelen of wat dan ook. Het ligt dus niet aan het verwisselen van poorten en twee computernerds hebben mij al gezegd dat het ook niet verholpen zal worden door het openzetten van poorten, wat onzin volgens hun was. In eerste instantie had het moeten liggen aan een verkeerde kapotte kabel, maar vervolgens hielp dat ook niet en het verwisselen van kabels evenmin. Ik ben echt radeloos, want rond deze tijd mag je dus niet zonder Live zitten. Heeft iemand een idee, waar dan ook hoe dit kan? Ik heb echt alles al geprobeerd: 1. Kabels verwisselen 2. IP veranderen 3. Andere Live kabel erin 4. Nieuwe kabel Live door nieuw netwerk Geen van deze dingen hielp. Ik door hierbij een smeekbede aan de grote hulpgod van XBW Fardo als ik me niet vergis. Help!!!
Ok check welke ip adressen je apparatuur heeft (pc, mobile, etc) vervolgens geef je al deze apparaten een vast ip adres (wat ze nu hebben) .. je xbox geef je ook een eigen ip 10+ en dan moet het ip conflict probleem in ieder geval over zijn
Goed, ik zal het eens doorgeven aan de experts hier bij mij thuis. Een jongen kan ik toch niet bereiken en de ander is nog een paar weken druk, maar die kan ik in elk geval een smsje of een mailtje sturen. Bedankt, maar wil je de topic nog even open laten voor het geval iemand nog een oplossing heeft?
Zet al je apparatuur uit behalve je verbinding naar het internet (router). Ik ga ervanuit dat je router als DCHP server kan functioneren. Zet je XBOX aan en krijg je geen IP conflict betekent dit een van je andere apparaten het zelfde IP adres heeft als je XBOX. Krijg je er wel een betekent dat je router hetzelfde IP adres heeft als je XBOX. Zet je XBOX en al je andere apparaten op DHCP en je probleem moet verholpen wezen.
zijn probleem is al opgelost maar je hebt wel 100% gelijk .. je bent goed bezig! en welkom op het forum