hey mense ik heb gehoord dat je PERSEE een creditcard nodig hebt om live te kunne spele klopt da? gr's mark
ja jehebt cc nodig, jammer genoeg, anders was ik al lang achter live... btw, ooit al eens goort van een zoekfunctie? die vraag is nu al meerderemaalen gesteld geweest... pls close this thread ms xbox
jep, ik kan ook nie aan een cc komen. dus ik heb ook geen live maar je moet ff de zoekfunctie (weer ff herhalen ) gebruiken het sluiten van een tread besluit een mod wel _0/
Je hebt i.d.d. een cc nodig. het verbaast me nog steeds dat MS er nog niks anders op gevonden heeft. Ik ken veel mensen die alles hebben voor Xbox live behalve een cc en dat is dan erg jammer.
ik denk dat zijn ouders het niet willen betalen. een vriend van me zegt dat de internet functies van zijn ps2 gratis zijn. gewoon iets aansluiten en de ps2 kan gratis online ik haat het dat we moeten betalen met creditcard! zo gaat onze lol weg.
Heej ik hoorde laatst iets over een soort prepaid Credit Card van een of andere bank. Weet iemand hier iets meer van? Je kon die CC dus soort van opladen. Dat zou wel eens iets kunnen zijn.
Je hoeft niet met de cc te betalen als je dat wilt. Je kunt er voor kiezen om elk jaar een nieuwe starterskit te kopen voor € 30,- . Je kunt dan evengoed je gametag houden en er wordt niks afgeschreven van de cc. Je hebt dan wel voor het aanmelden een cc nodig, maar dat is dan alleen voor je adres gegevens.
ok, voor de zoveelste keer... Ja, je hebt een CC nodig. Hoeft niet per see van afgeschreven te worden, als je elk jaar een startkerskit koopt, en de code update. IIG een CC nodig voor registratie. en op de Wannebe-Mod mensen, en die er op reageren. please stop ook al schuilt er in ieder van ons vast wel een klein modje