Vanaf 15 september is de eerste download content beschikbaar voor Saints Row. Deze is gratis verkrijgbaar vanaf een 360 kiosk en natuurlijk via de marketplace (ook gratis?..). DLC Pack 1 bestaat uit: Clothing Samurai Helmet Leather Eye Patch Fake Tuxedo Shirt Short Sleeve Tropical Shirt Spiked Leather Jacket Leopard/Tiger Skin Boxers Leather Chaps Crazy Bunny Slippers Skull Ring Saints Row Medallion Saints Row Wrist Band Tattoos Panther (Small) Panther (Large) Rattlesnake Biohazard Ankh Spider Foto's: Video's: Video 1 Video 2
vraag me nou af he... als je ze niet koopt kan je zeker niet op dezelfde server als mensen die het wel hebben?? of isset alleen OFFLINE
dat zijn clothing updates, dat lijkt mij niks uitmaken, bij G.R.A.W heb je levels niet, dan is het een beetje logisch maar dit is zoiets kleins, het gaat om het spel, de kleren zijn bijzaak dus no problem gok ik
Ik denk zelf, dat het gratis word aangezien in amerika bij sommige 360 kiosk de september kiosk disc er al in zit en je daar gratis de content op een mu kan zetten dus lijkt het me sterk dat ze dan via de xbox live marketplace geld voor gaan vragen..maarja je weet maar nooit...
nee ok, betalen wil ik best hoor, maar is het mogelijk of niet? daar ben ik wel benieuwd naar, aangezien je dan weer gezeur krijgt, deze server gebruikt andere instellingen unable to connect etc
Het is ook voor online maar of je ook gezeur krijgt met andere mensen die hem wel of niet gedownload hebben dat weet ik niet...
Jammer dat het alleen een Samurai Helmet is en niet een complete outfit maar ze zien er erg cool uit. En Bunny Slippers!
ja waar is die focking update ik gvd blij dat ik wat te doen heb vanavond want heb echt geen zin om te partyen na een dagje werken met 28 graden