1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Live] Dit is toch te erg voor woorden..

Discussie in 'Games' gestart door Banzaiaap, 6 jun 2007.

  1. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam het volgende tegen op de Gametrailers forums..=(

    http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=107300

    Wat denken jullie ervan?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Broodje Aap of die gast had nog meer op zijn kerfstok
     
  3. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop inderdaad maar niet dat het waar is.. Er zijn nu wel mensen die met hun pc op live kunnen komen he..
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is niet gebeurt op de PC .. don't worry ... dit is echt een broodje aap verhaal. Ik zal deze post ook ff vragen in het forum van Xbox.com
     
  5. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, Microsoft's Damage control :)

    Anyway, ik weet niet voor hoe ver het waar is maar het lijkt me wel realistisch dat iets zoals dit kan voorkomen (of het ook daadwerkelijk voorgekomen is laat ik in het midden). Als een persoon bij Microsoft werkt en (thuis) access heeft tot Xbox Live database dan kan hij gerust jouw naam eruit vissen. Zijn genoeg mensen die maar al te graag hun 'macht' willen misbruiken. *Ik vind het ook wel eens leuk om geintje uit te halen met iemand op een forum waar ik administrator ben*. Als je dan iemand hebt die zeer snel gefrustreerd is dan kan ik wel begrijpen als hij daar naar grijpt.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan kan hij nog steeds niemand bannen ... dit is echt een broodje aap (nb ik ben ook mod bij xbox.com) ;)
     
  7. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je mod bent bij xbox.com echter zijn er net iets meer posities in de Xbox Live wereld.

    Misschien heeft deze persoon een baan bij de helpdesk of is hij Database administrator, etc etc. Er staat ook nergens dat deze persoon een mod is van xbox.com. Er staat wel dat mods van xbox.com steeds de threads waarin opheldering wordt gevraagd verwijderen. De baan van deze persoon is dus nog steeds een mysterie. Hoeft dus niet eens zo'n broodje aap verhaal te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb het nagevraagd .. dit is dus echt een broodje aap
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeggen ze vast, ze gaan het echt niet toegeven als het waar is. Net als dat sommige 360's geen krassen op discs maken, kon niet volgens MS en kijk ze nu eens ;) . Het kan best een of andere hacker zijn of een medewerker ofzo.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm dit is echt een broodje aap ... er zijn maar een maar een aantal mensen die een xbox live ban mogen uitzetten ;) ... deze jongen is gewoon van een pc host gekicked .. en hij dacht dat het een ban was
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Precies, enige wat mogelijk zou zijn is dat ontzettend veel mensen hem negative feedback gaven (wat dus zou betekenen dat er een goede reden voor was) waardoor hij van xbox live gebanned werd...

    Geen idee of er "graden" qua bannen zijn. Dus zoveel slechte feedback 24h ban, nog meer: 7dagen ban etc etc?

    Maar dat je gebanned kan worden door veel slechte feedback staat vast. Denk aan stripclubdj
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dan zijn heel wat broodjes aap Fardo :+.

    @LangeJan, StripclubDJ had toch zo'n inmens hoge achievementscore of niet dan :eek:
     
  13. Kingsterd

    Kingsterd Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het niet waar is, als iemand de rechten heeft gekregen om iemand te bannen dan zal hij die niet voor niets hebben gekregen. dus ik denk inderdaad ook dat het een 'broodje aap' is :)
     
  14. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat dan eigenlijk met die negative feedback ,,, wanneer wordt je dan gebanned? WAnt ik heb zo vaak dat als je een game speelt en er zitten van die amerikanen in ze je express gaan negative feedbacken omdat , 1. je naam niet in orde is , 2. je plaatje volgens hun niet goed is , 3. Zij jou te slecht vinden , 4. Of jij ze dik raped. Zou wel slecht zijn als je door deze lui een dikke ban zou krijgen
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Door negatieve feedback gaat denk ik enkel je reputatie omlaag, je kan er normaal geen ban door krijgen.
    Dat is echter wel anders als je een complaint filed tegen iemand, en hij heeft er zo meerdere gekregen. Althans dat is wat ik altijd gehoord heb.

    Ps; wat wil eigenlijk de uitdrukking broodje aap zeggen? Allicht als er iets verzonnen is of iets in die aard, in elk geval nog nooit voordien gehoord.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Broodje Aap verhalen zijn over het algemeen verhalen die van mond tot mond worden doorverteld. Ook wel gewoon verzonenn :)
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    jep! te hoog.. er staat een italiaan boven em.. met 153000 ofzo
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe kan die gast zoveel punten hebben??? Als ik naar zijn gamertag ga staan er geen gespeelde spellen :confused:
     
  19. fazed

    fazed Progaminghand

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost een Broodje Aap, ik wil er wel 1 met ketchup graag
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat kan je verbergen. Verder wss gamesaven/accounttraden

    En stripclubdj was idd door complaints gebanned niet door negatieve feedback
     

Deel Deze Pagina