[XOne] Live from England!

Discussie in 'Games' gestart door toiletboy, 6 dec 2002.

1. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat de Live paketten die in Engeland te koop zijn, gewoon in Nederland aan te sluiten zijn, en bespeelbaar zijn! Dus als iemand nou in Engeland een goede betrouwbare kennis heeft, zou die in principe Live paketten kunnen doorschepen naar mensen die hem dan evt. hier zouden kunnen bestellen.

Het is misschien een ultiem slecht idee, maar zo had ik dat in gedachten.
    Iemand in Nederland met een creditcard bestelt zo een pakket in Nederland en laat hem op het adres van zijn Engelse kennis bezorgen. Die stuurt hem vervolgens door naar Nederland.
    Dit zou in deze volgorde moeten gebeuren.
    Iemand (een betrouwbaar, gevestigd iemand...) in bezit van een cr. card, met een (meewerkende) kennis in Engeland post hier zn gegevens. (Bankrekeningnummer).
    Iedereen die het wil kan geld overmaken naar dat nummer, vervolgens gaat die nederlander als ie het geld binnen heeft een bestelling plaatsen voor een live pakket. Die vervolgens wordt bezorgd bij de Engelse kennis. Deze wordt doorgestuurd naar Nederland. Het is nog niet perfect en waterdicht systeem, maar misschien is er iets mee te doen?
    Uiteraard wordt er rekening gehouden met compensatie voor onkosten want niemand doet meer iets gratis tegenwoordig!

Op deze manier is iedereen blij! Doorlinker en Engelse gast verdienen wat extra, want waarschijnlijk willen veel mensen bestellen, en de Nederlandse mensen die het hebben besteld kunnen (voor een paar uiro extra) een paar maanden eerder spelen!!!

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik ken iemand die met kerst naar engeland gaat :D :D

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk niet dat je meerdere paketten kan bestellen op 1 adres.

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga ook naar engeland alleen volgens mij kan je die kits nog niet in de winkel kopen.

5. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz en je moet bij de installatie op je xbox het creditcard nummer invullen dat je gebruikt het bij het kopen van je pakketje

Deel Deze Pagina