[XOne] Live gamen met Nazi Zombies

Discussie in 'Games' gestart door Rolfo_f, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rolfo_f

Rolfo_f Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Forum,

Ik heb een paar vraagjes over live gamen met COD 5 Waw Nazi Zombies, namelijk:

- Kan ik een split screen online spelen? Ik denk zelf van niet, want ik kan niet 2 mensen inloggen met xbox live account op mijn xbox. Maar toch zou ik iets meer info hier over krijgen.

- Als ik met bijvoorbeeld Der Riese speel, krijg ik geen XP punten. Met alle andere multiplayer spellen wel, maar waarom niet met Der Riese?

- Ik begrijp helemaal niks van die Deathcards, hoe dat werkt en hoe ik die XP kan krijgen.

Alvast hartelijk bedankt als iemand reageert!

Groeten Rolf

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hi Rolf, welkom op het forum. Ik heb het spel zelf niet en ken de gamemode/addon dan ook niet, je kan best eens even kijken in het Xbox 360 Games Forum forum.
    Best vraag je het daar in de centrale Call of Duty: World at War [Deel 4] thread nog eens, daar ga je sneller een antwoord krijgen dan hier in het xbox live netwerk problemen subforum.

Bij sommige spellen kan je wel splitscreen online spelen, zoals bv. Halo 3, dan moet je ingame (in het multiplayer gedeelte) pas met je guest account aanmelden niet voordien al. Als je dat bedoelde...

Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  3. Rolfo_f

Rolfo_f Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info! Ik post het daar!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina