Komt misschien zeikerig over, maar waarom vullen mensen in hemelsnaam een heel verhaal in waarom ze geen gamertag hebben. Laat het dan gewoon leeg, ipv (bij sommige) een hele preek er te plaatsen. 9/10 keer als ik wil kijken welke gamertag iemand heeft staat er "komt eraan", "adsl lite", "geen cc" etc. Laat het dan gewoon leeg, het is irritant (vind ik) en ziet er gewoon slordig uit. De vraag is of je een gamertag hebt en welke dat dan is, niet waarom je deze niet hebt..
Tja ik vind het makkelijk soms dan weet je gelijk of iemand het nog wel krijgt of dat hij het helemaal niet neemt/ kan nemen.
Ik begrijp niet wat hier mis mee is hoor. Bij mij staat er gewoon'wacht ongeduldig op scratchkaart' Ik zeg gewoon dat ik een gamertag krijg wanneer de scratchkaart uitkomt. Trouwens niet iedereen heeft het geluk om live te krijgen hé
Het is ook niet een of ander groot probleem, het ziet er alleen slordig uit. Zoals ik zei irritant als het 9/10 keer zoiets is ipv een gamertag. Lijkt me beter om zulke dingen in je sig te plaatsen? Live Gamertag hokje is voor gamertag, signature is voor van alles imo.
Hmm ja, ik vind het ook slordig staan eerlijk gezegd, ik heb onlangs al het maximum aantal tekens verkleind van 100 naar 50, aangezien sommigen echt hele verhalen in dat hokje propten.. maar misschien is 50 nog te veel, en moet ik het beperken tot de lengte die een gamertag maximaal mag hebben, ik dacht 18 tekens ofzo...
ziet er wel een klein beetje slordig uit maarja is toch neit zo'n grote probleem erger je eraan ofzo?
idd, het past wilde ik net een 3de kopen verkorte ze hier de tekens-hoeveelheid, het moet niet gekker worden
Ik ga overigens volledig met Xiroke mee, als je geen gamertag hebt moet je hem niet invullen ook, alleen maar storend.
Moet je nu de gamertag zien van chief Bram, das pas echt triest nu je dit weet haal het dan gewoon weg en probeer niet Scratchkaart daarin te propppen terwijl je het nog fout schrijft ook.
Het ziet idd beter uit als de mensen alleen maar een gamertag invoeren als ze er ook een hebben. Dolby nl IK HEB OOK PAS SINDS KORT EEN GAMERTAG :d