[XOne] Live Games??

Discussie in 'Games' gestart door Bizkid, 4 jan 2003.

1. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Ff tussendoor hoor maar wat voor games kun je nou eigenlijk allemaal "online" gaan spelen met de xbox??? En welke zijn de moeite waard??
    Want volgens mij zijn voor de start hier in Holland maar bar weinig goede shit die je via Live kan spellen (niet veel boeiende spellen die je met Live op dit moment kan spelen tenminste, maar ja das mijn mening tot nu toe...)

2. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
  3. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmz, kheb ff zitten zoeken naar games die je op Live kunt gaan spelen maar kvind t tot nu toe nog niet echt bijster interessant moet ik zeggen...
    Wow, downloadable levels voor Splinter Cell (Gaaaaaaap)

T enige wat me een beetje mn aandacht trekt is Unreal Campionship maar das dan ook echt alles...
    Want volgens mij gaat Halo 1 niet op Live draaien (toch???).

4. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je wel dingen downloaden... maar niet gamen.
    Ik zelf wacht op Return to Castle Wolfenstein![​IMG]

5. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Kzit er alleen nog aan te denken 1 dezer dagen Unreal aan te schaffen (de enigste game die mij een beetje aanstaat omtrent de Live functie), maar voor de rest boeien die andere games me niet zoveel...

Nou, dan zit ik dus met Unreal te kloten tot november ofzo, aangezien dan pas Halo 2 uit zal komen :mad:

6. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op www.tothegame.com daar zal je heus nog wel wat games vinden die je aanspreken... Trust me!:D

7. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmz, kheb t ff door zitten spitten maar bij veel titels zet ik toch een groot vraagteken aangezien er van het grootste gedeelte niet eens iets van screenies ofzo... :confused: LEIPE SHIT!!!! :mad:

Deel Deze Pagina