Ik heb tot nu toe nog steeds geen Live gekocht, simpelweg omdat ik vind dat er niet genoeg games zijn die je over live kunt spelen, of ze zijn van mindere kwaliteit... maar nu heb ik gisteren RTCW over Live gespeeld bij iemand, en ik vond dat dus echt hartstikke vet. Nu is mijn vraag; waar kan ik een lijst vinden met games die je over Live kunt spelen (dus niet (alleen) downloadable content), zodat ik misschien Live ga kopen?
waar ik nog naar op zoek ben is welke live-titels er in de toekomst nog gaan komen, dit vind ik namelijk even belangrijk ik heb het tot nu toe nergens kunnen vinden, iemand die me kan helpen?
games waarvoor ik Live overweeg: Mechassault Moto GP2 Return to Castle Wolfenstein Unreal Championship... opzich genoeg spellen nu, maar ik denk dat ik ga w8en tot Halo 2 of Tony Hawk Underground, dubbel plezier
ik surf ff rond op die live site, zie ik ineens 2 Nederlanders in de top 25 van UC; 14 JayMaster NL 13 15 GOIRLE NL BAS 24 wel lachen om te zien natuurlijk zitten ze toevallig op dit Forum?
u're kiddin me waar kan ik dat vinden dat zou zuigen /edit: volgens mij heb je verkeerd gekeken hoor rolorob; http://www.activision.com/en_US/game_specific/5d4cdc40-734c-417c-9220-c3e9e08a42a9.html van de officiele site, en daar staat dat ie op PS2 Xbox, GC en GBA komt *is opgelucht* *) /edit2: oh ik lees denk ik weer verkeerd, alleen ONLINE zeg je... en waar staat dat dan??
helaas gaat die niet Live, dat zou wel ideaal zijn ja, maar het lijkt me gewoon onmogelijk om dat over Live te spelen... downloadable content hopelijk wel