Hoi, Ik kan echt niks meer doen zowat op live. Ik kan geen message's sturen. Geen mensen joinen, niet online cod4 doen staat er een uur Downloading gamesettings en dan disconnect ik van xbox live. (Al zeker 10 tot 20 keer geprobeerd) Wat moet ik doen? Jeroen Edit: Pas na de update heb ik dit allemaal
het beste kan je hier meer info posten .. zonder info kan ik je niet helpen: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? er zijn helaas problemen met live
staat in de startpost maar ik ben bang dat je het live probleem hebt zoals boven beschreven en dat je weinig daar aan kan doen.. (het ligt dus aan MS)
ja dat klopt ik heb xbox support gebeld en ze zijden dat expert er nu mee bezig zijn , dat ze al veel klachten hebben gekregen etc. het was nog niet duidenlijk wat het probleem was maar het zal wel opgelost worden en hij vroeg me om doordeweeks nog even terug te bellen dan hebben ze mischien al meer informatie
Graag verder gaan in de volgende thread. Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=105652