Ik heb dus een site gevonden waar je via een programma kan connecten.. zo denkt je Xbox dat je een system-link legt maar uiteinderlijk gewoon over internet speelt. Is dit illegaal want je hoeft zeg maar geen kosten te betalen van abbo. en staat hier boete op?
Dat is XboxConnect of Xlink. Niet illegaal maar ook niet zo leuk als Xbox Live aangezien je de games gewoon in system link mode speelt. En dat is minder uitgebreid dan echte Live mode van dat betreffende spel.
het is gewoon legaal, of het echter goed werkt zijn de meningen over verdeeld, ik hoor veel positieve meningen van mensen die geen live hebben en wel xboxconnect spelen. Zelf heb ik dit ook een aantal keer geprobeerd maar ik ben er zelf erg ontevreden over, en dat is niet alleen omdat ik het prachtige live gewent ben. iig mijn mening: het werkt voor geen meter imo, wel een leuke manier om halo eens tegen anderen te proberen bij gebrek aan lan-vrienden/familie.
Er zijn inderdaad al handenvol met draden Xbconnect, gamespy en aanverwante onderwerpen. De zoekfunctie weet raad! >> Closed.