Hey, bij t instaleren v live! word er op n gegeven moment gevraagd of je met dees of geen information wilt sharen ? 2 opties zijn Microsoft - en - Partners t is in't BILLING menu waar je ook je premium content aan en uit kan zetten. Maar wie kan mij uitleg geven over wat information sharing precies inhoud. savegames wisselen enzo ? - en waarom staat t in billing? moet je daar strax over gaan betalen ?
omdat Microsoft jouw informatie met derde wilt delen ... dus ze vragen of ze jou gegevens mogen gebruiken (adres en dergelijke) voor zich zelf en derde
is t ook duidelijk wat ze met mn adress enzo moeten dan ? ik heb m uit gezet maar nogal vaag daar hebben ze toch nix aan ? maar ok, thnx
Marketing doeleinden. Partners kunnen die bestanden dan overnemen en bv een gebruikers-profiel maken of je gegevens simpelweg gebruiken om reclame te verspreiden. Ik weet niet precies hoe dat internationaal is geregeld met privacy wetgeving etc.
dan kan je ms denk ik wel aanklagen dat is geen informatie meer toch alleen ik denk dat je veel geld wint in de recht zaaak of heeeeel veeeel verliest