live kit pre-order: weer niet op de lijst van NPD! HELP!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    heb net NPD gebeld en er zit vandaag weer geen pakketje voor me bij, niets bekend op naam of postcode. Ze zeggen dat ik bij de afzender om het pakketnummer moet vragen zodat ze verder kunnen zoeken. Dus XBW hebben jullie een pakket nummer voor mij op PRE-127? Ik heb ruim op tijd betaald en ook de bevestiging al lang binnen. PLZ HELP! heb nu een 2e dag voor noppes verlof opgenomen!

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damn heb je twee vrije dagen opgenomen voor Live?? WOEI.

1 schale troost voor jouw. ik heb hem ook nog niet binnen en sta ook niet op de NPD lijst. Dus ff wachten nog

3. Hotshot

Hotshot Guest

lol, jullie krijgen em op dezelfde dag als ik(of als het aan de NPD ligt nóg later)..14 maart :)
    alleen heb k er veel minder moeite voor hebben doen, ff 100 meter verderop naar frs :+

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2003
  4. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    wat is het nummer van die dienst? pm hem me ff ajb

5. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    misschien dat die morgen komt :9

6. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
    heb net micromedia maar ff gebeld en daar zeggen ze dat hij NOG NIET de deur uit is, misschien morgen!

7. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
    3e vrije dag ......... damn dit wordt een duur grapje !!!!

8. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    LOL ga gewoon werken je krijgt hem heus wel. Je hebt het hele weekend nog voor je. Ik niet.... :mad:

....Ik ga naar Netgamez WOEI :)

Veel plezier voor de mensen die hem morgen krijgen

9. gegron

gegron Guest

nog niet de deur uit wat zijn dat voor vieze @#(*(*!^(^%(@*#^%#^%*$&#@%^*&#@^$*&%#@(*&@#(*%&(@#*^$*#@&^*&@#^%*&^#@*&$(*#@&^%*&@^#*%&#@*&$(#@^%#@&^%*&^#@*&%^@*#$(@!*^$@&#^%*#@&^$(*@#&*%#^*$&^#@*&$^#@%*&#($*^@!#(*&^%*@#&^$(*#@&$(*#@^%(*&@#($*^@!(*&#@&%^(!@#*&$(#*@!^%(@#*&(*$@!(*&$@^%(*@#&(*#@^(*$^#@(*&^%(*@^ aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh ik word gek kut kut kut kut ik wil mn kit
    dit zuigt kan ik m zo beter in de winkel kopen net zo kut als de levering van mn spel bij xbm

10. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dus zelf ook maar even informatie opgevraagd bij de pakketdienst en ook hier zelfde probleem.....mijn adres is niet bij hun bekend. Ze vragen om een pakketnummer en dat hebben we dus niet gekregen bij de bevestiging van XBW dat het geld gestort was. Heb vandaag maar iemand anders vrij laten nemen en in mijn huis gezet, maar vrees dus dat diegeen er ook voor niets zit. Maar ik wacht het gewoon weer af. Heb in ieder geval wel gehoord dat er maar tot 18.00 bezorgd wordt, dus weet in ieder geval dat ik niet net als gisteravond tot 20.00 thuis hoef te gaan zitten wachten.

11. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
    zou er niet op gaan laten wachten, navraag heeft geleerd dat niet in de computer bij de NPD is geen pakje. Ze kunnen op naam en postcode zoeken, dus sta je er niet in, dan heb je pech!

12. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    tja, als dat zo is ga ik toch wel beetje boos worden.....had het dan net zo goed morgen in de winkel kunnen kopen en heb het juist hier besteld omdat...nou ja, maar niet op de zaken vooruit lopen en afwachten tot 6 uur....maar ik voel de bui al hangen

13. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff bellen, dan weet je het tenminste. anders zit je tot 18:00 in onzekerheid

14. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    telefoonnummer please!!!! wie helpt me??? ik wil het ook ff weten

15. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al gebeld...niets bekend dus......wacht gewoon af tot 18.00 uur

16. gegron

gegron Guest

17. Hotshot

Hotshot Guest

hier weer :mad:

18. gegron

gegron Guest

nou dat is wat ik voel en dat wou ik ff met iedereen delen

19. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het probleem bij micromedia ligt maar toch had ik liever gehad dat XBW iets betere info had gegeven, niet tot 3x toe "alle kitjes zijn de deur uit" maar gewoon ff aan micromedai vragen "welke pre-orders zijn vandaag de deur uit en doe ons ff de pakket-nummers" dan had iedereen precies geweten waar hij aan toe was. Ik heb zelf micromedia gebeld en had binnen een minutt duidelijkheid, ze wisten zelfs mijn pre-order nummer. gemiste kans dus.

20. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    MIRIK!!!!!!!

Please read this:
    het probleem is als volgt:
    Heb net gebeld....Macromedia verstuurd hem vandaag...maw: hij word morgen bezorgd....... morgen kan ik niet vrij krijgen....(release-dag)........ dan komen ze dus maandag weer.....(kan ik weer geen vrij krijgen, want maandag is vergaderdag)....

kan ik het op gaan halen in npd depot....harstikke leuk....die is er niet in EIndhoven.... moet ik dus naar Den Bosch..... kan alleen op werkuren, maw: weer een vrije dag naar de haaien...

dan moet ik ook nog een treinkaartje naar Den Bosch kopen, en eventueel vervoer in Den Bosch zelf, want ik heb een vermoeden dat dat depot NIET bij het station ligt...

maw: op deze manier gaat het live kitje me dus 60 euro + 15 euro reizen + 2 vrije dagen (die echt moeilijk te krijgen zijn, omdat het harstikke druk is op werk) kosten.......

En dan komt er ook nog bij kijken, dat de eerstvolgende vrije dag die ik kan nemen misschien wel ergens in april is.....

ik vind dat nogal wat....

vandaar het verzoek aan Miriki: Please!!! Annuleer PRE-285!!! Volgens Micromedia moest ik bij jou zijn, om het te kunnen anuleren... ik heb je al gemaild..geicq-ed...maar heb nog geen readctie.....please reageer vandaag, anders ben ik focked.....

ps: sorry voor de dubbel post, maar dit moet vandaag geregeld worden, anders is het te laat..... :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina