1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Live koppelen aan MSN Service Network

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iRoy, 20 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wokeej, ik heb een "probleempje". Ik heb laatst mijn Xbox Live account opgezegd, maar deze account heb ik dus via www.xbox.nl aan mijn MSN service weet ik veel gekoppeld zodat ik via die site mijn statistieken kan zien. Maar nu wil ik dus op het mailadres dat ik heb, mijn nieuwe Xbox Live account koppelen. Maar ik kan dus mijn oude account (SparksEXE) niet via de Xbox site verwijderen of iets dergelijks.

    Wat ik dus wil/probeer te zeggen is dat ik mijn oude Live account van mijn e-mail adres los wil koppelen zodat ik mijn nieuwe Live account eraan kan koppelen.

    Alvast bedankt voor de info, want ik kom er niet uit :mad:
     
  2. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar wat ik gehoord ben, schijn je gewoon een new .net passport te moeten maken, daar je oude gamertag aan te linken zodat je oude net account vrijkomt, zodat je daar weer je nieuwe gamertag aan kunt linken.

    3.4 "Unlinking" Your .NET Passport



    Generally speaking, it's not possible to "unlink" a .NET Passport once it has been associated with your Bungie.net account. If you accidentally screw up during your Bungie.net account creation or decide you want to switch to a different account, there's not much you can do. In some cases, it may be easier to just create a new .NET Passport and start fresh, but this is not always a desirable option. In special cases, the Bungie.net admin team can assist in these matters and "unlink" your .NET Passport from your website account. To make this request, send an email to bnetbugs@microsoft.com with an explanation of your problem. ----Bungie
    --- heeft hier niet superveel mee te maken, maar toch een beetje :+

    Zoals je ziet is er geen "gewone" manier :+
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8

    :)

    - Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina