Ik had even een vraagje over het meenemen van je Live Account op een memorycard. De prijzen van die kaartjes zijn behoorlijk hoog. Enkel is er wel een groot verschil tussen de kaartjes van 8 en die van 16 mb. Hoeveel mb heb je nodig voor je Live Account? Weet iemand hier het antwoord op? Alvast bedankt Mvg, Arjan Wensink
Gewoon lekker een officieel MS kaartje nemen, de rest is altijd bagger. *heeft erg slechte ervaring met DC kaartjes
op een memory unit van 8 mb zitten 500 blocks en op de memory unit van 16 mb zitten 1000 block en een xbox live account vereist maar 1 block, dus dan kan je je Moto Gp of Mech assault savegame er ook nog bij doen
Ik heb een vraagje. Als ik mijn registratie code geef aan een vriend en hij gaat online met dat acount met zijn credit card en hij zet dat acount op een memory unit en vervolgens naar mij komt met de memory unit kan ik dan op mijn acount gamen?
Als de registratie code al en keer gebruikt is dan kan je hem niet nog een keer gebruiken en volgens mij als het lukt dan kan je wel samen op dezelfde Xbox spelen
Doe 's niet zo LAME. Koop gewoon nog een kit, of laat die maat van je er een kopen. Cheap Ass Hollanders ook altijd.... Een Subscriptioncode kun je maar een keer gebruiken. Het is net een nummer van een Pre-paid opwaardeer kaartje... Die kun je ook niet twee keer invoeren op verschillende GSM's.
Nee. ik bedoel als hij nou mijn kitje activeer, bij hem thuis.. kan ik dan inloggen bij mij thuis op mijn acount? of heb ik daar een Memory unit voor nodig?
Excuses....niet goed gelezen... Als hij het met zijn C-nummer activeert., dan kun jij rustig spelen hoor...zolang het account maar op je XBOX terecht komt. Oftewel d.m.v. account retreval via de XBOX Dashboard of via een Memory Card.
Oke allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik denk dat ik idd toch maar ga voor een originele MS kaart. Ook al staat daar maar 8 mb op... Ach boeiuh
Die 8MB a.k.a. 504 blocks ga jij niet snel vol krijgen hoor. Ik heb er ook eentje en daarop sleep ik al heel wat savegames mee. Je moet natuurlijk niet alle savegames van een game erop zetten, maar gewoon de laatste van iedere game, dan kan je echt veel meenemen.
Wat is het verschil kwa kwaliteit dan tussen de verschillende soorten memorycards. De officiele is de duurste, maar heb je dan ook meer kwaliteit dan de andere third party kaartjes?
Valt wel mee hoor 504 blocks een halo save game is al iets van 200. Maar ik heb ook spellen met save games van maar 4 of 5 blocks en dan kunnen en natuurlijk wel een helehoop op.
ik kan een dealtje maken met iemand voor een memorycard van thrustmaster....heb even gezocht op het net,maar schijnt wel een goede te zijn..... Wat is nu wijsheid...ms kopen of is deze om je live account mee te nemen net zo goed...???