[XOne] Live met lite!?

Discussie in 'Games' gestart door Rasss, 7 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rasss

Rasss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Live met light!?

Ik ga (waarschijnlijk) binnenkort live met m'n light abbo, dat zal wel goed gaan denk ik. Maar het is zo dat als je meer dan 750 MB ontvangt (zeg maar download) moet je bij betalen.

Nu, met Xbox live, vraag ik me af of je veel download, en zijn er mensen die uit ervaring kunnen spreken?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lite is te traag voor Xbox Live.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    lite is helemaal niet te traag. Iemand die ik ken heeft dit ook, werkt prima...microsoft heeft natuurlijk het liefst iedereen snel zodat er geen geklaag over lag is wat je met light eerder hebt zoals bij Unreal wat vrij zwaaar is voor de bandbreedte.

Hoeveel download en upload je gebruikt ligt totaal aan het spel en hoeveel mensen er in lopen....Kan niet veel zeggen over hoeveel dat nou bij normaal gebruik gemiddeld per maand is, maar wou ff laten weten dat je niet perse basic hoeft te hebben...

Greetz

4. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    lite lukt inderdaad wel, maar je krijgt toch eerder problemen met lag en je krijgt ook regelmatig minder servers tot je beschiking. Het gaat dus vrij redelijk, maar het is toch niet echt optimaal. Vooral als je met veel spelers speelt.

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Dus ik zou met mn ADSL Lite van kpn (64/256) op live kunnen?

6. fisher

fisher Freestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook lite en mag 2Gb downloaden.
    Kan je normaal dan op live of heb je dan veel last van storing.
    Hoeveel download heb je met bv moto gp2.
    Alvast bedankt:D

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    verpaaltst naar Live en Networking

Lite werkt niet echt ... je veroorzaakt lag (je upload is te laag) ... kleine games als Moto GP zullen geen problemen geven, maar spellen als RTCW/HALO2 enz. zullen voor jou een ramp zijn

Minimale snelheden voor een goede xbox live connectie:

348 Kb/sec download
    128 Kb/sec upload
    Low latency: 250 ms or less

8. fisher

fisher Freestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Das goed nieuws :)
    Dus sportgames kunnen wel goed daaien??

edit: Maar hoe zit het met die upload??:confused:

Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Upload moet minimaal 128 zijn.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee ... dit hangt af van de grafische capaciteit ... er kunnen heel weinig lees geen ... games met lite draaien

veel lag!

Je hebt je pload nodig om jouw positie door te geven aan de andere spelers en je voice te versturen ... als deze geen 128 kan je het shaken ... je tegenstander ziet je dan heen en weer springen en gek doen (het lijkt net als of je vals speelt)

11. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb bij mijn vader sinds kort ook adsl lite, omdat chello ons zomaar heeft disconnected, zogenaamd hebben we niet betaald...

NIW, Om wél op live te kunnen spelen gaan we extra up en download kopen ....

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het gaat niet om de upload ... maar om de snelheid van je upload... als je geen problemen hebt met lite en andere ook niet klagen dat zij lag ondervinden (BELANGRIJK) ... meld het dan hier... + welke games je speelt en geen LAG of andere problemen hebt gevonden ... als je wel problemen hebt meld dat dan ook hier!!

13. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, ik bedoel extra speed natuurlijk |:- :p

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Maar dat kan niet ... dan moet je een andere abbo nemen .. dus geen lite ... snelheden staan vast

15. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Owh?
    Ik dacht dat je moest zeggen dat je Xbox Live hebt, en dat ze de snelheden voor je aanpassen, voor een laag bedrag ...

Ik vraag het nog wel na... :'-(

16. Ik heb HCC_net- lite
    Heb net me CC aangevraagd dus ik ga het over 2 wkn proberen. Hopen dat het lukt :D
    Anders kost me dat ook weer 15 euro in de maand om me Adsl te Upgraden:mad: :+

17. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    erm, Ik heb @home Basis 312 down 64 up.
    en bij MM3 zat ik in een volle game en ik lagde zwaar voor hun :'-(, maar ik krijg heel misschien sneller internet in oktober :), dus nu nog maar ff met @home basis doen!

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb lite versies geven problemen .. maar heb je minder lag met andere spellen zoals Motogp? Graag ook deze ervaringen delen

19. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    jah ikzelf heb ook @home basis, en wil toch weten of je ook lag hebt bij moto gp bv of andere spellen>?

20. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm, bij Moto gp, wacked, mechassault heb ik geen lag. Of mijn broer moet aan het downloaden zijn ed.

Bij Ghost recon heb ik wel meestal lag, en bij MM3 heel afentoe.

in oktober krijgen wij misschien iSwitch met een upload van 700 en een download van 700 Kb 8)

dus ik hoop dat jullie genoeg weten? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina