1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] live mogelijk

Discussie in 'Games' gestart door Sun_Zize, 4 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    als ik xbox live neem kan ik dan spelen ik heb een kabel modem
     
  2. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    meer info en zoek een in de faq
     
  3. don corleone

    don corleone www.gamecrew.nl

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    zie boven
     
  4. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused:

    Je zou even de zoekfunctie kunnen proberen. Ik denk dat je ICS (Internet Connection Sharing) moet denken...
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  5. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb ff een faq door gelezen en ik weet niet precies wat voor kavel ik heb hoe kan ik daar achter komen ?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wie is jouw provider in deventer !!
    @Home breedband wel.
    @home basis en budget niet.
     
  7. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb breedband,maar dan heb ik nog een vraag:voor aansluiting: als je starters kit koop moeten er dan kabels naar de computer of naar modem of naar allebij? dit is heel belangrijk voor mij want als er kaberl(tjes) naar de modem moeten gaat het niet lukken want mijn xbox staat boven en de modem beneden :confused:
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar heb je de pc staan , woonkamer of staat die boven.
    Als de pc in de woonkamer staat dan zal je toch een kabel de Xbox moeten trekken ( goedkoopste oplossing ).

    Je kan dan beter een Router kopen.
    Die verbind je met de kabelmodem en vanaf de Router gaat er dan één kabel naar de pc en één naar de Xbox.

    Zelf heb ik de Xbox op zolder staan daar staat dan ook mijn Wireless Router.
    De Xbox is met een kabel verbonden met deze Router , en mijn
    PC en Notebook werken wireless.
    Ik kan zonder met de 3 apparaten tegelijk op het Internet , De
    Router zorgt er voor dat de datastroom netjes verdeelt wordt.
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik zeg 't misschien laat (21:12 :+ ) maar er moet toch iets van gezegd worden. Mensen op 't forum willen jou graag helpen met je brandende vraag maar dan zul je eerst zelf moeten aankomen met wat informatie, die niet in de loop van 't topic ineens naar voren hoeft te komen d.m.v. andere posts/vragen.
    De volgende keer je weer een topic opent post dan alles wat je weet zodat iedereen jou makkelijk op weg kan helpen zonder je eerst te hoeven uithoren. Nu is het halve topic verknalt met vragen die overbodig zijn omdat jij ze in de topictitel & in je openingspost kwijt kon. Zo krijg je veel sneller antwoord op je vraag omdat mensen jou sneller kunnen helpen *)

    Hier had je dus je provider erbij kunnen posten, het soort abonnement wat je erbij hebt. Dit zijn toch echt een vereiste met het soort vragen die jij stelt om antwoord te kunnen krijgen.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Vraag het je ouders even...? Ik doe deze thread op slot ... kijk straks even in de centrale index (welke provider) :)... we helpen je graag ... inpricipe is live mogelijk alleen niet met de Lite abbo's
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina