Hey, Mijn excuses als deze vraag al een keer is voorbij gekomen maar, Is het mogelijk om met de beta starter-kit uit de UK op Xbox Live spelen in Nederland. En kan dat bijv. met Chello etc?
Moet kunnen. Ik heb Microsoft erover gebeld en die wisten me te vertellen dat het wel mogelijk was maar niet werd gepromoot omdat het niet helemaal de bedoeling is
ik ben al live! Code krijg je via mail, pakket zul je via kennisen in de uk moeten laten sturen. www.xbox.com/uk/live/now
Ik heb al effe gekeken bij dat bestelformulier. Vraagje : Je moet shipping en billing address invoeren, shipping is duidelijk adres in UK, maar wat met billing adress? Ik wil wel met m'n eigen visa betalen... Dat kan dan toch hé? Als je de billing adress dus zet op het shipping adres moeten ze op dat shipping adres toch niets meer betalen of zo?
Ik heb nog even gekeken wat je nu precies betaalt, je betaalt €64,99, €65 dus en er staat duidelijk bij dat dit inclusief verzendkosten is. Gelukkig ken ik mensen in Duitsland, nu w8 ik alleen nog even af of er echt succesvol mensen hier Live gaan...
Eweka, ADSL 8mbit/s down, 512 Kbit/s up. Dat werkt uiteraard goed met live. Gisteren een uurtje of 3 Unreal Championship gespeeld zonder lag op dedicated servers.
Hmm dit maakt me een beetje onzeker. Paar vraagjes.. De upload zou in principe toch niet zo'n grote rol moeten spelen? Ik upload hier met 15KB/s dat is ongeveer 128Kbit toch? Ik heb zelf @Home kabel internet en kan alle games (mits de servers waar ik op speel snel zijn) zonder lag met een ping van 30/35 spelen. Is dit genoeg voor Xbox live of heeft MS echt belachelijke eisen gesteld?.
volgens mij is je upload wel van belang als je Live gaat....maarre heb je een credit card nodig als je via Engeland wilt bestellen??
ook 128 kbit/s upload is genoeg om te gamen en te joinen op gehoste games. Als je zelf games gaat hosten dien je wel rekening te houden met je upload, hoe hoger je upload hoe meer mensen zonder lag kunnen joinen op je server. Als je bv het boekje van Unreal Championschip erbij pakt staat dit er ook in. Maar nogmaals om te joinen lijkt 128 kbit/s mij ook voldoende.
http://bandwidthplace.com/speedtest/fut.html Is dit een goede speedtest? K Upload met ongeveer 80Kbits p/s
ik heb 3x getest, 3x totaal verschillende resultaten eerst 66, daarna 154, daarna 233 Details Your raw speed was 232989.85 bits per second which is the same as: Communications 233 kilobits per second How communication devices are rated. Kilo means 1,000 and mega means 1,000,000. Examples include 56k modem and 10Mbit Ethernet Storage 28.4 kilobytes per second The way data is measured on your hard drive and how file sharing and FTP programs measure transfer speeds. Kilo is 1,024 and mega is 1,048,576. 1MB file download 36 seconds The time it would take you to download a 1 megabyte file at this speed.