Ey, Ik heb Live aangemaakt met de 2 maanden trial die bij R6 zat. Als nick heb ik LadyBug NL gepakt. Nu ben ik vanplan na die 2 maanden het starterspack te kopen. Is het dan mogelijk dezelfde nick te behouden? Iedereen zegt namelijk wat anders :/ Zo nee wat zijn de alternatieven *)
als je gewoon een starterpakket koopt met microfoon en de hele handel erbij dan hoef je alleen de (verlenings)code in te toetsen en je hebt weer een jaar xtra. Jehoeft als het goed is dus ggeen nieuwe naam en creditcard gegevens op te geven!
en als je nou al wel live hebt, kun je dan na dat eerste jaar ook de code van de trail invullen voor 2 maanden gratis?
Khoop van wel maar ik betwijfel het. Ik heb namelijk ok zon 2 maand trial en kzou dat ook wel graag willen kunnen. Maar KeaveXL heeft gewoon een nieuwe account gemaakt met die 2 maanden dus ik betwijfel het ten zeerste.
Je kunt ook bij de Dixons een losse headset kopen en dan ben je ook compleet. Je trail-abonnement word automatisch verlengd.
ik heb ook zon trail alleen die loopt af in maart... hoe krijg ik die 2 maanden bij de 11 maanden van m'n starterspakket??
Re: Re: Re: Live Nick behouden? Dan mag je wel goed dat oranje kaartje nalezen. Er staat dat na 2 maanden automatisch geld van je credit card afgetrokken word voor verlenging.
Er is een centrale topic voor dit onderwrerp waar alle vragen al lang uitputtend beantwoord zijn. Ga dus gerust daarzo verder.
Woeps, ff opletten dus Krijg je over een tijdje weer allemaal van die threads: 'MS naait ons! Wij wilden stoppen maar automatische incasso!' Denk toch dat ik helemaal verleng. All the way baby