1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Live niet netjes verlengd

Discussie in 'Games' gestart door Rox, 20 jan 2005.

  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik binnenkort moest verlengen heb ik een mooi starterskitje gehaald (die met splinter cell pt) om netjes met een jaar te kunnen verlengen.
    Omdat ik weet dat ik dat soort dingen vergeet heb ik em netjes meteen verlengd.

    Ik was in de veronderstelling dat die er gewoon netjes achteraan geplakt zou worden, maar nee dus. Nu heb ik 3 maand dubbel betaald :|. Is dit een fout in de weergave, of is het echt zo dat ik dubbel betaald heb?

    Is er nog een manier om het om te zetten?
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is gaat het volgende jaar van het starterskitje in, nadat je eerste jaar verlopen is...
     
  3. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je nooit dubbel betalen, de tijd dat je verlengd komt gewoon naast de tijd dat je al hebt om op live te zitten.

    voor alle zekerheid kun je ook de ms helpdesk bellen.
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat dacht ik ook ja, maar er staat nu bij mijn subscription info dat ie van 20-1-2005 tot 20-1-2006 is, terwijl ik nog 2-4-2005 of 4-2-2005 had.

    /Edit, dan zal ik wel even bellen.
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    bij mij werd ie gewoon netjes achter dat jaar aangeplakt... zal dus iid ff bellen want dat klopt niet
     
  6. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wat stond er dan bij ''next subscribsion'' nadat je die code had ingevoerd?
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @Borix, er staat gewoon, your next subscription will be 59,99 anually.

    Ik heb gewoon netjes bij account management/subscription/modify/subscription code (als info staat daar, extend your subscription) en toen stond mijn subsricption op 20-1-2005 tot 20-1-2006.

    Welk telefoonnummer moet ik bellen :+
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    0800 023 3894

    laat nog ff horen wat ze eraan gaan doen :)
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, bedankt en ik zal het zeker laten horen :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hmm, ik heb ook die starterkit met SC:pT. Heb de code al wel opengekrast, want wilde 'm meteen verlengen, maar toen vroeg hij om de laatste 4 codes van de CC. En aangezien m'n vader niet thuis was kon ik het niet vragen (hij had namelijk de CC mee)
    Dus ik moet 'm nog even verlengen...en dan kijken hoe het bij mij gaat! :eek:
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben benieuwd :)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, m'n account loopt 6 februari af, dus ik heb nog even om 'm te verlengen. Ik zal vanmiddag 's even kijken of de CC thuis ligt en dan verleng ik 'm.
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, even gebeld, keurig in het nederlands met een zachte g te woord gestaan :9

    Eerst wel even in de wacht (wat een kut deuntje, maar goed).

    Toen medewerkster aan de lijn, situatie uitgelegd. Hun antwoord was, dat kon niet.
    Ik dacht bij mezelf, krijg nou wat. Ik bleef volharden en uiteindelijk gingen ze het even voor me nakijken.

    Bleek dat ik inderdaad gelijk had. Nu wordt er netjes €21,86 teruggestort, voor de 3 maanden die ik nog over had. Op zich maak ik dan nog winst ook :). Ze gaan uit van het bedrag van €6,99 in de maand, terwijl ik jaarlijks betaalde, en dus maar €5 in de maand betaal :9.

    Maar al met al hele nette service, ook snel afgehandeld.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is zeker netjes! Op de service van Microsoft valt niets aan te merken! Ik lees hier wel vaker dat mensen gebruik moeten maken van hun garantie, en dat dat dan ook netjes word opgelost.
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb ook net mijn 12 maanden Kit gebruikt. Deze is netjes achter mijn Live van 3 maanden geplakt die afloopt op 14 februari 2005. Ik heb dus gratis LIVE tot 14 februari 2006 _O_

    Heerlijk voetballen zo !
     
  16. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne liep dacht ik rond 20 december 2004 af, niks van gehoord, dus zou wel automatisch verlengd zijn?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb deze word automatisch velengd
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    mooi om te horen dat het is opgelost, al bijft het vreemd dat het bij jouw weer anders is gelopen dan bij iedereen anders ;)
    wel weer "respect" voor MS :)
     
  19. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ook een 2maanden account, loopt 18februari af, deze kan ik dus gewoon verlengen met men Splinter Cell kit?? Hoef niet eerst die 2maanden op te zeggen (omdat dat een gratis abbo was)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja deze kan je gewoon verlengen met een splinter cell kit
     

Deel Deze Pagina