1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Live NTSC games ook speelbaar op PAL???

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door X-Dreamer, 23 apr 2003.

  1. X-Dreamer

    X-Dreamer Guest

    Ik had al eens eerder gehoord dat live spellen zoals Unreal die in amerika zijn gekocht gewoon speelbaar zijn op pal consoles. Maar ik wil dat zeker weten want dan kan ik 7 mei ofzo gelijk return to castle wolfestein kopen. Dus mijn vraag is zijn Live spellen regio vrij
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee, alle Xbox-spellen zijn gebonden aan een regio. Als jij een Pal Xbox hebt, kun je alleen Pal spellen spelen. Games uit Amerika zijn allemaal NTSC, en die werken niet op een Europese Xbox, tenzij je een geïmporteerde NTSC-Xbox hebt, ook uit de VS bijvoorbeeld.

    Dus nee, dat gaat niet werken.
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Zover ik weet werkt dit alleen bij Unreal maar niet bij andere spellen
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    NTSC games gaan niet werken op een Europese Xbox (als ze dezelfde release date hebben waarschijnlijk wel)

    Nee, niet allemaal zelfs niet als je een NTSC xbox hebt... kijk maar eens naar PSO deze werkt hier nog niet ... Games met (Premium content) een dedicated server krijgen hier problemen, omdat live connect naar servers in Europa
     
  5. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    En kun je online tegen NTSC users spelen bij bijvoorbeeld NBA 2K3/NHL 2K3 ?
    Ik ben er géén tegen gekomen..
     
  6. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat kan niet ook niet met NFL 2K3.
     
  7. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    pretty lame..
     
  8. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Bijna goed. Bijna alle Xbox spellen zijn regio-gebonden. De bekende uitzonderingen zijn toevallig de Live spellen Unreal Championship, MechAssault (en een derde die ik vergeten ben).
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nogmaals spellen met een bijna identieke release date zijn meestal regio vrij UC en MechAssault hadden wereldwijd dezelfde release date...
     
  10. Fliepke

    Fliepke Wiekser

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou fijn zijn als microsoft hier wat meer duidelijkheid over verschaft :)
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    dus met Mech Assault kan je op Live en Xbc tegen NTSC spelen?
     
  12. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je wel met Live games als Mechassault, UC en NBA 2k3 tegen NTSC. Ik heb met al die games al tegen Yanks gespeeld....
    Alleen is het met de demo's zo dat je alleen tegen Europeanen kunt spelen.

    Als het niet zo was is het wel flink balen. Zitten we nog met die fransen opgescheept :+
     
  13. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit tegen een Amerikaan gespeeld in NBA 2K3
     
  14. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat nog maar tegen 2 mensen Live heb gespeeld waarvan 1 NL. Die 2e gast had voicemaking aanstaan.... Ik d8 dat hij zei dat ie uit de VS kwam.

    Maar dat is dus pretty lame.... Wat verstaat M$ dan onder tegen mensen over hele wereld spelen? :confused: Als je alleen tegen Europeanen kunt!?
    Ik ging er 100% vanuit dat je ook tegen Yanks en een paar verdwaalde Chinezen kon spelen. Dat kon wel met alle Live games die ik eerder had gespeeld als Mechassault en UC.

    Beter komen er dus nog meer van die "uitzonderigen" als Mechassault en UC :mad:
     
  15. krafty

    krafty Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    die regio binding mogen de devs zelf uitmaken dat heeft MS al eerder gezegd dus als er geen regio lock op zit kan je hem gewoon op je pal box draaien mits pal 60 aanstaat. en bij games waarbij je alleen tegen PAL users kan spelen moet je dus bj de devs van dat spel zijn want die hebben het zo gemaakt.
     

Deel Deze Pagina